دادستان قزوین:

تلاش می کنیم تا حد ممکن از تشکیل پرونده برای واحدهای تولیدی در دستگاه قضا حلوگیری شود

|
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
|
۱۹:۲۳:۱۳
| کد خبر: ۱۲۴۱۴۶۷
تلاش می کنیم تا حد ممکن از تشکیل پرونده برای واحدهای تولیدی در دستگاه قضا حلوگیری شود
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با همکاری دستگاههای اجرایی تلاش می کنیم ضمن به حداقل رساندن مشکلات تولیدکنندگان از تشکیل پر.ونده در محاکم برای صنعتگران جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفتاد و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عصر روز شنبه دراستانداری قزوین برگزار شد.

محمد قاسمی در این جلسه گفت: در استان قزوین با همکاری خوب دستگاه قضایی با استانداری و مدیران صنعت گام های مهمی در حمایت از تولید برداشته شده و در دوره ریاست حجت الاسلام ازه ای نیز امیدواریم این روند شتاب گیرد.

وی بیان کرد: باور داریم که در شرایط کنونی بایستی بتوانیم برنامه های حمایتی از تولید تداوم یابد و با کمک همدیگر مشکلات را حل کنیم یا آنها را به حداقل برسانیم تا چرخ تولید متوقف نشود.

دادستان قزوین تصریح کرد: مهمترین رویکرد ما این است که نگذاریم به خاطر مسائل تولید پرونده ای در دستگاه قضا تشکیل شود زیرا پیامدهای زیادی دارد و رسیدگی به دعاوی نیززمان بر است و دچار اطاله دادرسی می شود و به نظام هزینه تحمیل می کند.

گفتگو 3

قاسمی اظهارداشت: در سفر قوه قضاییه به دلیل فرصت کم و شرایط کرونا نتوانستیم از دیدگاه تعداد زیادی از صنعتگران بهره مند شویم و از این بابت عذرخواهیم لذا دیدگاهها و مطالبات صنعتگران را به صورت بسته ای آماده کرده ایم تا به رئیس قوه ارائه کنیم تا برای آن تدبیر شود.

وی یادآورشد: تاکید ریاست محترم قوه قضاییه چه در دوره گذشته و چه دوره جدید حمایت از تولید است و خوشبختانه اقدامات انجام شده در استان نیز مورد توجه قرار گرفت و مصوبات جلسات ستاد مقاومتی هم برای آقای اژه ای جالب بود.

دادستان قزوین گفت: همچنین رئیس قوه قضاییه بر استفاده از ظرفیت مردم اصرار داشتند و ما هم در استان تلاش می کنیم این رویکرد عملیاتی شود.

در خواست اصلاح تبصره ۷ قانون بودجه و نرخ ای تی سی و ارائه راهکار جدید محاسبه حقوق ورودی گمرک، درخواست ادامه روند کنونی اجرای ماده ۱۶۷ قانون مالیاتهای مستقیم، اصلاح فرآیند اجرای جمع آوری فرآیند اجرایی جمع آوری پست برق واحدهای تولیدی راکد و تعطیل شده و قیمت سبوس از جمله دستورات جلسه امروز بود که پس از بحث و بررسی در مورد آنها تصمیم لازم گرفته شد.

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک