امام جمعه قزوین:

کاهش مصرف آب و برق نیازمند فرهنگ سازی مستمر است

|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
|
۱۷:۵۸:۱۰
| کد خبر: ۱۲۵۴۵۳۶
کاهش مصرف آب و برق نیازمند فرهنگ سازی مستمر است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: کاهش مصرف آب و برق و مدیریت منابع آب و انرژی نیازمند فرهنگ سازی مستمر و اطلاع رسانی مناسب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مدیران صنعت آب و برق استان قزوین روز یکشنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با آیت الله عابدینی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار اظهار داشت: آب نعمتی الهی است که عنصر مهم در تولید برق نیز محسوب می‌شود و باید در صیانت از این نعمت الهی و مصرف درست آن کوشا باشیم و برای کاهش مصرف و مدیریت آن با جدیت عمل کنیم.

E_7

 وی با تاکید بر اینکه منابع طبیعی، آب و برق فقط به نسل کنونی تعلق ندارد، تصریح کرد: باید مصرف بهینه را در تمام بخش‌ها مورد توجه قرار دهیم و به فکر نسل‌های بعدی هم باشیم و این مایه حیاتی را برای آیندگان نیز حفظ کنیم.

عابدینی با تشریح آیاتی از قرآن کریم در خصوص اسراف و تبذیر گفت: اسراف، کار بسیار ناپسندی در دین شمرده شده و همه ما با تاسی از آیات الهی بایستی صرفه جویی را در زندگی ملاک همه کارها قرار دهیم تا دچار چالش نشویم.

امام جمعه قزوین یادآورشد: ضروری است در حوزه صنعت آب و برق چشم‌ انداز مشخصی داشته باشیم و بر مبنای آن کار‌ها را برنامه محور پیش ببریم.

 

E_2

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از تلاش مدیران صنعت آب و برق برای تامین نیازهای ضروری مردم تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار مدیران صنعت آب و برق استان نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک