امام جمعه قزوین:

حفظ روحیه استکبار ستیزی و مقاومت، ضامن پیروزی در مقابل دشمنان است

|
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
|
۱۳:۵۵:۲۲
| کد خبر: ۱۲۵۶۷۱۲
حفظ روحیه استکبار ستیزی و مقاومت، ضامن پیروزی در مقابل دشمنان است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: حفظ روحیه استکبار ستیزی و ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان ضامن پیروزی بر دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت:  صبر و استقامت رمز پیروزی مقابل استکبار جهانی است و اگر همچنان مقاوم باشیم و ایستادگی کنیم دشمن هیچ آسیبی نمی تواند به ما برساند.

امام جمعه قزوین با تشکر از برنامه های پیش بینی شده در سالروز 13 آبان تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه استان بار دیگر با حضور گسترده خود در تجمع 13 آبان شعارهای ضد استکباری سر دادند و علیه استکبار موضع گیری کردند و این روحیه بایستی در جامعه حفظ شود.

عابدینی با اشاره به روز فرهنگ عمومی هم گفت: بایستی هویت فرهنگ دینی و اسلامی خود را در جامعه حفظ کرده و با تدارک برنامه های مختلف فرهنگی در این عرصه تلاش بیشتری کنیم.

مسجدالنبی نماز

خطیب جمعه قزوین با اشاره به آسیب های ناشی از کاهش جمعیت یادآور شد: دستگاههای فرهنگی بایستی ضمن آسیب شناسی در خصوص کاهش فرزند آوری  پیامدهای کاهش جمعیت را یادآوری کرده و با بهره گیری از آموزه های دینی فرهنگ ازدواج را در جامعه ترویج کنند.

آیت الله عابدینی بیان کرد: برای تسهیل در ازدواج جوانان و افزایش نرخ جمعیت بایستی بیش از پیش بکوشیم و برنامه های جامعی در این خصوص  تدارک ببینیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح افزایش جمعیت و حمایت جوانان را تصویب کرده اند و از مسئولان و دستگاههای متولی هم انتظار همکاری و مشارکت در اجرای آن را داریم.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حسن تهرانی مقدم تصریح کرد: اگر امروز در صنایع هسته ای، دفاعی و موشکی سرآمد  هستیم و حرف زیادی برای گفتن داریم و دشمن را به هراس انداخته ایم مرهون شهدای بزرگی چون تهرانی مقدم است که باید این الگوها را به جوانان معرفی کنیم و یادشان را زنده نگهداریم تا اقتدار کشور حفظ شود.

عکس نماز جمعه

آیت الله عابدینی گفت: خوشبختانه روحیه استکبارستیزی ملت ولایمتدار ایران اسلامی باعث شکل گیری محور مقاومت در منطقه علیه مستبکران و صهیونیست ها شده و اگر در برابر فشارهای دشمن تسلیم نشویم پیروزی همواره از آن ما خواهد بود.  

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک