فرمانده سپاه استان قزوین:

ذات نیروهای مسلح تبعیت از ولایت فقیه است

|
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
|
۱۰:۲۲:۲۷
| کد خبر: ۱۲۶۴۹۳۲
ذات نیروهای مسلح تبعیت از ولایت فقیه است
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ذات نیروهای مسلح تبعیت از ولایت فقیه است و سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر در برقراری امنیت و آرامش کشور با افتخار و اقتدار گام برخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاههای انتظامی استان قزوین روز سه شنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، محمد قاسمی دادستان، سردار آتانی فرمانده سپاه و سردارابراهیمی فرمانده انتظامی استان  در ستاد فرماندهی ناجا در قزوین برگزار شد.

سردار آتانی در این همایش گفت: امام عزیز از آغازین لحظه مبارزه خود نگذاشت کسی کار مجزا انجام دهند و با اتکا به مردم توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

وی افزود: اگر محبت و پشتیبانی مردم را به عنوان حامی نداشته باشیم به جایی نخواهیم رسید هر چند امروز برخی افراد تازه به دوران رسیده با عناوین دروغین مردم سالاری و دفاع از حق و حقوق دیگران می گویند به مردم اتکا دارند اما در عمل رفتارهای دوگانه دارند.

image_2021_11_23-9_45_23_153_alf

سردار آتانی گفت: آنها که دم از حمایت مردم می زنند افراد تازه به دوران رسیده ای هستند که در گذشته این ادعای دروغین آنها اثبات شده و امروز دیگر مردم فریب این ادعا را نخواهند خورد.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: نیروی انتظامی ما از سابقه مردمی نظام دفاع می کند و ما نیز در کنار پلیس هستیم تا خدمت رسانی تسهیل شود.

وی افزود: ذات نیروهای مسلح تبعیت از ولایت فقیه است و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر برقرارکنندگان امنیت و آرامش کشور هستیم و با افتخار و اقتدار در این مسیر با جدیت حرکت خواهیم کرد.

سردار آتانی تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد ارکان نظام آسیب ببیند زیرا باور داریم اگر ولایت فقیه آسیب ببیند و باورهای دینی ما کمرنگ شود همه آسیب می بینیم.

image_2021_11_23-10_40_27_508_HkJ

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار داشت: خدا را شاکریم که در لباس سپاه و بسیج و پلیس حفاظت از انقلاب به ما سپرده شده است و با قاطعیت و علاقمندی در این عرصه گام برخواهیم داشت.

وی افزود: برای تامین امنیت مردم از ظرفیت بسیج استفاده کنید و ما را امین و برادر همراه خود بدانید و سپاه با همه توان و امکاناتی که دارد در کنار نیروی انتظامی برای رسیدن به تامین امنیت پایدار است.

سردار آتانی آمادگی سپاه استان را برای آموزش تخصصی و گشت و رزمایش های مشترک اعلام کرد.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک