خدمت بی منت به مردم مصداق بارز شعار مرگ بر آمریکاست

|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
|
۰۸:۳۲:۰۹
| کد خبر: ۱۲۶۵۳۵۵
خدمت بی منت به مردم مصداق بارز شعار مرگ بر آمریکاست
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امروز مصداق عینی تحقق شعار مرگ بر آمریکا خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم گرامیداشت هفته بسیج روز چهارشنبه با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه قزوین، سرهنگ فیضی مسئول بسیج کارمندان استان و یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در این شرکت برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم اظهار داشت: بسیجی چون آب زلال جاری است که هرگز تمام نمی شود و هر دوره ای که بگذرد وارد ماموریت دیگر خواهد شد. 

image_2021_11_24-9_30_51_469_xuC

وی افزود: جنگ که تمام شد و با دسیسه دشمنان وارد بحران و فتنه شدیم بسیج وارد میدان شد و در دوران سازندگی نیز برای عمران و آبادانی مناطق محروم همت کرد و پس از انتشار ویروس کرونا برای تامین کمک های مومنانه و ماسک و مواد ضد عفونی و تجهیزات پزشکی اقدام کرد و سپس وارد فاز واکسیناسیون و طرح مراقبت در منزل شد.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: ما بر سر عقاید خود ایستاده ایم و همه هویتمان در کربلاست و امروز فرصتی داریم تا به رسالت خود عمل کنیم.

وی گفت: برخی فکر می کردند کار ما با قائله کردستان و  پاوه تمام می شود اما همه بدانند ما ملت امام حسینیم و تا انقلاب هست در صحنه حاضریم و جانفشانی می کنیم.

سردار آتانی بیان کرد: وقتی دشمنان جنگ را شروع کردند چون مقابله با آن به ارتش کلاسیک نیاز داشت فکر می کردند شکست خواهیم خورد اما مردم آن را جلو بردند وقتی بسیج از همه سطوح وارد جنگ شد دیدید چگونه پیروز شدیم.

وی افزور: گاهی اوقات برخی نسبت به بسیج بداخلاقی می کنند و دستاوردهای عظیم بسیج را زیر سوال می برند یا پنهان می کنند اما با صدای رسا اعلام می کنیم تا نسل جوان بداند ما به یک زمان و مکان و یک ماموریت خاص محدود نمی شویم.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: بسیج مانند جریان آبی است که هرگز متوقف نمی شود و در اجرای برنامه های هفته بسیج دنبال جریان سازی هستیم تا  ماموریت و جایگاه بسیج تحریف نشود و نگذاریم برای برگزاری هفته بسیج و یادواره شهدا دنبال این  راه شهیدان فراموش شود.

وی افزود: امروز بسیج متناسب با نیاز انقلاب خود را هماهنگ می کند و دیگر شعار مرگ بر آمریکا گرفتن جاسوسخانه دشمن هدف نیست بلکه قدرت نمایی در آبهای خلیج فارس و عمان است.

image_2021_11_24-9_38_10_134_iOX

آتانی اظهارداشت: امروز مرگ بر آمریکا تعریف جدیدی دارد و آن هم خدمت بی منت به مردم است و در شرایطی که دشمن می خواهد ما را نا امید و بی اعتماد کند بسیج به صحنه آمده و با خدمت همه جانبه این توطئه را خنثی می کند.

فرمانده سپاه استان یاداورشد: بسیج امروز اردوگاه دشمن را بهم ریخته و هیمنه پوشالی دشمن را شکسته است.

وی گفت: با افتخار می گوییم ایران اسلامی مستقل ترین کشور دنیاست که ما  برای اداره کشور خود از کسی اجازه نمی گیریم و این استقلال و عزت را مرهون شهدا و رزمندگان و رهبری و تفکر و رفتار بسیجی می دانیم.

وی گفت: اگر ایران در حوزه سیاسی در گذشته تحقیر شده بود اما امروز به اقتداری رسیده که اگر دشمن یک تیر شلیک کند باید منتظر ۱۰ تیر مقتدرانه باشد و این جایگاه مرهون بسیج و نیروهای مسلح است. 

فرمانده سپاه قزوین تصریح کرد: از نگاه ما بسیجی فقط کسانی نیستند که کارت عضویت دارند و شما و همه کسانی که بی منت به مردم خدمت می کنند بسیجی محسوب می شوند.

آتانی بیان کرد: برخی دوست دارند برای زندگی خودشان جریان چپ و راست درست کنند درحالی که بازی های سیاسی برای ملت اهمیتی ندارد و مردم دنبال کسانی هستند که خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: هر کس برای ملت و کشور خدمت و سربازی کند بسیجی است و امروز خدمت بی منت راه نجات کشور است امیدواریم دولت جدید بتواند با حل مشکلات گام اساسی برای خدمت به ملت بردارد.

image_2021_11_24-9_31_9_103_juM

در این مراسم از خانواده شهید تازه تفحص شده صفرعلی شیخی بیگدلی و ۴ خانواده شهید دیگر شرکت آب منطقه ای قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک