اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون رهبری، بسیج و پشتیبانی مردم است

|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
|
۱۳:۴۶:۵۱
| کد خبر: ۱۲۶۵۶۱۲
اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون رهبری، بسیج و پشتیبانی مردم است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: اقتدار وعزت ایران اسلامی مرهون هدایت رهبری، حضور بسیج در همه صحنه ها و پشتیبانی هه جانبه مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رزمایش بزرگ اقتدار بسیحیان روز چهارشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین؛ سردار آتانی فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای بسیجی در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این رزمایش اظهار داشت: بسیج یک نهاد مردمی ماندگار و یادگار امام است که توانسته حامی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باشد.

وی افزود: امروز بسیج تنها یک نهاد و نیروی نظامی نیست بلکه تشکیلاتی مردمی و انقلابی است که هر جا به وجودش نیاز باشد با همه توان در خدمت نظام است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی پیشرفت های کشور در عرصه های دفاعی، موشکی، هسته ای و نیز دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان با اتکا به تفکر بسیجی محقق شده و همچنان در ادامه ماموریت ها به وجود بسیج نیازمندیم تا موفقیت ها بیشتر شود.

333333

امام جمعه قزوین یادآورشد: اگر ایران اسلامی امروز به استقلال و اقتدار قابل توجهی دست یافته ناشی از پشتیبانی مردمی و اتکا به بسیج است و استقلال و اقتدار ما با وجود رهبری عالم و فرهیخته و نیروهای مسلح مومن و شجاع هر روز بیشتر می شود.

آیت الله عابدینی اظهارامیدواری کرد با روی کار آمدن دولت و مجلس انقلابی شاهد گره گشایی از مشکلات مردم بوده و زمینه عدالت محوری در جامعه مهیا شود.

انتهای پیام

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک