مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان:

در آیین آغاز عملیات اجرایی دبستان ۱۲کلاسه

|
۱۳۹۵/۰۳/۳۱
|
۰۷:۴۳:۱۰
| کد خبر: ۴۱۹۸۸۴
در آیین آغاز عملیات اجرایی دبستان ۱۲کلاسه
مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی دبستان 12کلاسه سرجوئیه : همه باید در جهت جمع آوری مدارس تخریبی همت کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ، با حضور امام جمعه و فرماندار رودان ، مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس، و جمعی از مسئولین، معتمدین  محلی و اهالی روستای سرجوئیه عملیات اجرایی دبستان 12 کلاسه وحدت آغاز شد .

ماشاءالله قاسمی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان در آیین کلنگ زنی دبستان وحدت سرجوئیه  با قدردانی از امام جمعه و فرماندار و مسئولین محلی حاضر در این مراسم گفت: آموزشگاه 12 کلاسه روستای سرجوئیه با مشارکت بنیاد برکت و نوسازی مدارس  در زمینی به مساحت 4هزار مترمربع در سه طبقه آموزشی یا زیر بنای یک هزارو 360مترمربع و اعتباری بالغ بر 17میلیار و500میلیون  ریال احداث می شود.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و  تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به پروژه های دردست اجراافزود : نوسازی مدارس درحال حاضر 192پروژه در قالب 947کلاس درس با زیر بنای 191000متر مربع را دردست اجرا دارد که برای تکمیل آن به 143میلیارد تومان اعتبار نیاز است که سهم شهرستان رودان از این تعداد 11پروژه در قالب 74کلاس درس با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال می باشد.

قاسمی با تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید درزمینه تامین فضاهای آموزشی یاد آور شد : در استان هرمزگان در دولت تدبیر امید و امید 260پروژه در قالب 1008کلاس با اعتباری بالغ بر 154میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است . از 2400کلاس تخریبی در دولت یازده هم بیش از 600کلاس تخریب و بازسازی شده است . باید عرض کنم در شهرستان 47مدرسه در قالب 155کلاس درس تخریبی است

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک