رئیس نظام پرستاری استان همدان:

۲۳۵ پرستار همدانی حین خدمت به ویروس کرونا مبتلا شدند

|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
|
۱۳:۲۲:۳۴
| کد خبر: ۱۰۲۴۸۴۹
۲۳۵ پرستار همدانی حین خدمت به ویروس کرونا مبتلا شدند
رئیس نظام پرستاری استان همدان، گفت: 235 پرستار همدانی حین خدمت به ویروس کرونا مبتلا شدند.

هادی زرینی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: 235پرستار همدانی از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز به کرونا مبتلا شده که حال همه ی این عزیزان خوب است.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه فوت ناشی از کرونا در بین پرستاران همدانی ثبت نشده و پرستارانی که مبتلا به ویروس کرونا شدند در بهبودی کامل به سر می برند.

رئیس نظام پرستاری استان همدان با اشاره به کمبود نیروی پرستاری در استان همدان، تصریح کرد: قبل از شیوع کرونا در استان همدان با کمبود نیروی پرستار مواجه بودیم که با توجه به شرایط بحرانی کنونی این کمبود نیرو بیش تر شده است.

وی گفت: باتوجه توجه به خبر مبنی بر جذب نیروی از دوم مرداد ماه امیدوارم که بخشی از این مشکل حل بشود.

زرینی تصریح کرد: از همه مردم استان همدان تقاضا می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی علاوه بر کمک به بخش بهداشت بتوانیم از بحران موجود عبور کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به طولانی شدن این بحران و کار طاقت فرسای پرستاران بسیاری از افراد این مجموعه خسته شده توان انجام کار ندارند، گفت: امیدواریم با یاری خداوند، همدلی و اجتناب از برگزاری و حضور در مراسم های عروسی و عزا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

رئیس نظام پرستاری استان همدان، خاطرنشان کرد:اگر مردم رعایت نکنند باید نگران کمبود تخت برای پذیرش بیماران در تمام بیمارستان های استان همدان باشیم.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک