حبیب الله ناظریان:

امید ما به کسب مدال در کاراته بالاست

|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
|
۱۱:۰۰:۲۶
| کد خبر: ۱۲۱۵۱۸۷
امید ما به کسب مدال در کاراته بالاست
ناظریان پیشکسوت کاراته سرعت و تجربه بالای ورزشکاران‌ کاراته را نقطه قوت شانس مدال دانست.

به گزارش برنا، حبیب الله ناظریان، پیشکسوت کاراته کشورمان صبح امروز در گفت و گوی تلفنی با برنامه‌ جهان ورزش (ورزشهای رزمی) از امید بالا به کسب مدال در المپیک گفت و درخصوص ورزشکاران کشورمان بیان داشت: مدیریت و کنترل سجاد گنج زاده نسبت به زمان لحظه مسابقه و کنترل حریف در مسابقه از مهمترین مزایای سجاد هست که با توجه به سنگینی وزنش میتواند خوب حریف را کنترل کند.

ناظریان ادامه داد: البته با توجه به دوره ای بودن مسابقات که هر ورزشکار باید چهار تا مسابقه بدهد امیدواریم ورزشکاران بتوانند زود ریکاوری انجام بدهند و برای مسابقاتشان آماده شوند. گنج زاده نباید در مسابقه حمله را دیر شروع کند و از همان ابتدا باید به خط حمله بزند.

پیشکسوت کاراته درخصوص حمیده عباسعلی دیگر ورزشکار کشورمان گفت: عباسعلی به قدری توانمند و با تجربه هست که در مسابقه می تواند براحتی از پای خودش برای ضربه به حریف استفاده کند و امتیازگیری داشته باشد.

ناظریان درخصوص دیگر ورزشکار کشورمان سارا بهمنیار نیز افزود: بهمنیار بسیار سرعتی و قوی است و اگر بتواند از این سرعت بالای خودش استفاده کند قطعا می تواند پیروز میدان باشد.

ناظریان گفت: امید ما به کسب مدال در کاراته المپیک خیلی بالاست و امید داریم که مدال های خوش رنگی را ورزشکاران ما کسب کنند.

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک