مراسم تجلیل از برترین‌های آموزش کشور؛

مولایی: مدیران ورزشی را تجهیز خواهیم کرد

|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴
|
۱۴:۱۷:۳۵
| کد خبر: ۴۸۲۵۹۸
مولایی: مدیران ورزشی را تجهیز خواهیم کرد
مدیرکل برنامه ریزی وزارت ورزش و آموزش سرمایه گذاری روی آموزش را باعث توانمند شدن ورزش اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین مولایی در سمینار تجلیل از برترین های آموزش ورزش کشور گفت: سرمایه گذاری روی آموزش سازمان های تابع ورزش باعث توانمندی آنها خواهد.

مولایی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه آموزش گفت: عملیات استقرار الگوی آموزش متناسب با استانداردها در 13فدراسیون در حال انجام می باشد. در بعد هماهنگی طراحی و عملیاتی می‌توانیم در این استانداردهای ارائه شده که همان استانداردهای الگوی آموزش است، نسبت به نقاط ضعف اقدام نماییم. فدراسیون های ما در کشور توانسته اند 60درصد ظرفیت موجود در ارزیابی را به وجود بیاورند.

وی در ادامه افزود: اقداماتی که در سال96 و در حوزه آموزشی در برنامه داریم و با مشاورین دانشگاهی نیز هماهنگ شده به شرح ذیل است: 

1-رونمایی از نظام آموزشی مدیران

2-رونمایی از نظام آموزش ورزش

3-رونمایی از پروژه ITT

4-رونمایی از پروژه آسیب شناسی در سطح ملی

5-پروژه محتوای آموزش برای کمیته های نوگانه فدراسیون ها

مولایی از  پروژه مکانیزه کردن فرآیند آموزش در فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان یکی از برنامه های این طرح نام برد و افزود: تمام تلاش کارشناسان آموزش در حوزه آموزش و الگوی کیفیت این است که ابزارهای خوبی را در اختیار مدیران ورزش کشور قرار دهند.

در حاشیه این مراسم تصاویری با عنوان زندگی بدون دخانیات پخش شد و جمعی از فوتبالیست ها و ورزشکاران کشور در خصوص زندگی بدون دخانیات صحبت کردند.

 

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک