تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان خواسته ورزش دوستان گلستانی از رئیس جمهور

|
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
|
۱۵:۳۳:۵۵
| کد خبر: ۱۳۰۴۸۸۴
تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان خواسته ورزش دوستان گلستانی از رئیس جمهور
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان که با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه کاره رها شده است، خواسته دیگر علاقمندان به ورزش استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی اظهار کرد : استان گلستان جمعه سیزدهم اسفند ١۴٠٠ میزبان ریاست محترم جمهور و هیئت همراه می باشد که یقینا حضور دولتمردان در استان خیر و برکات زیادی را در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد : حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در این سفر همراه ریاست جمهور خواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع که این فرصت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق مطالبات مردم استان در زمینه ورزش و جوانان باشد افزود :

واگذاری مجموعه های سوارکاری به استان از جمله خواسته‌های مهم مردم منطقه می باشد که با پیگیری های مجدانه شخص استاندار گلستان در لیست مصوبات سفر جهت ارائه درخواست به ریاست محترم جمهور قرار گرفته است.

برزمینی گفت: همچنین تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان که با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه کاره رها شده است، خواسته دیگر علاقمندان به ورزش استان است؛ چرا که بر کسی پوشیده نیست که بسکتبال و والیبال و دیگر رشته های ورزشی استان گلستان، پتانسیل تکمیل سالن فوق توسط تماشاچیان را خواهد داشت.

وی ادامه داد : استان گلستان با داشتن بیش از ۱۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در زمره استان هایی است که در این خصوص از آمار بالایی برخوردار می باشد و درصدد هستیم با حمایت های وزیر و استاندار گلستان و مجمع نمایندگان استان این آمار را کاهش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پایان گفت :بی‌شک با تلاش‌های استاندار گلستان در جهت اجرای خواسته‌های ورزشکاران و جوانان استان، سفر دولت مردمی به استان گلستان در راستای ساختن ایرانی قوی؛ نعمت، سازندگی و پیشرفت را برای ورزش و جوانان استانمان به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک