استاندار خراسان جنوبی :

همه مردم در شمار جامعه ایثارگری کشور هستند

|
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
|
۱۱:۰۲:۲۵
| کد خبر: ۱۲۳۹۳۶۶
همه مردم در شمار جامعه ایثارگری کشور هستند
استاندار خراسان جنوبی گفت: کل مردم ایران در شمار جامعه ایثارگری کشور محسوب می شوند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در جلسه گرامیداشت هفته دفلاع مقدس خاطر نشان کرد:  همه مردم،اعم از مرد و زن، چه آنها که در خط مقدم بوده اند و چه آنها که در پشت صحنه خدمات دهی نموده اند، در این مهم تأثیری بسزا ،جدی و ملموس داشته اند.
وی افزود: بزرگترین پندی که دوران دفاع مقدس و این مکتب به ما می آموزد، پیدا کردن راه و مسیری درست برای رسیدن به قرب الهی، سعادت، کمال و نیکبختی است.
به گفته وی؛ خداوند به آنها که در راه او جهاد می کنند، وعده داده بهترین راه ها را جهت نزدیکی به خود، به آنها نشان می دهد.
استاندار  تصریح نمود: امروز به برکت حضور نظام جمهوری اسلامی و قطره قطره خون هایی که برای به ثمر رسیدن این نهال مقدس به زمین ریخته، در چنین فضای امن و با نشاطی به سر می بریم.
ملانوری تأکید کرد: مردم ما در دوران ۸ ساله دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و امروز نیز این جهاد در دفاع از مرزها و وطن ، دفاع از حرم مطهر ائمه اطهار (ع ) و دفاع از سلامت جان مردم ادامه دارد.
وی تأکید کرد: نمونه آن نوجوانی مثل علی لندی در ایذه است که با افتخار برای نجات جان انسان ها، جانفشانی می کند و جان خود را از دست می دهد و با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) جزو شهدا قرار می گیرد.
به گفته وی؛ علی لندی قطعاً شهید است زیرا برای خدمت به مردم جان خود را نثار کرده است.
استاندار متذکر شد: این که امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه، کشوری امن و آرام و مقتدر است و همه تا کنار مرزهای میهن می آیند ولی نمی توانند داخل بیایند، به واسطه نیت الهی مردم است.
ملانوری گفت: در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در حالی  که پایه های نظام، شکل قوی و قدرتمندی نگرفته بود ایران اسلامی توانست در جنگی نابرابر در برابر همه کشورهای دنیا ۸ سال ایستادگی و مقاومت نماید.
وی ادامه داد: امنیت و اقتدار امروز کشور، حاصل ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی است و این قدرت جز نصرت الهی چیز دیگری نیست.
به گفته وی؛ ما باید قدردان  تلاش های جامعه بزرگ ایثارگری باشیم، زیرا کسی که از خود گذشته، بسیار ارزشمند است.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک