فراز کمالوند:

آلومینیوم به آنچه استحقاق داشت دست پیدا کرده است / میانگین قرارداد بازیکنان نفت مسجد سلیمان ۷۰۰ میلیون تومان است

|
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
|
۲۲:۳۱:۲۰
| کد خبر: ۱۲۶۲۷۰۶
آلومینیوم به آنچه استحقاق داشت دست پیدا کرده است / 
میانگین قرارداد بازیکنان نفت مسجد سلیمان ۷۰۰ میلیون تومان است
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک جذاب است و فردا دنبال فوتبال تدافعی نیستیم.

به گزارش برنا از اراک،  فراز کمالوند  در نشست خبری قبل از بازی با  آلومینیوم اراک افزود: فردا تیم فوتبال مسجد سلیمان و آلومینیم اراک در قالب رقابت‌های لیگ به مصاف هم می‌روند و دوست دارم همه تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

وی بیان کرد: جای خوشحالی دارد یک بار دیگر در شهر اراک هستیم و رقابت دیدنی را در خدمت دوستداران و علاقه‌مندان به فوتبال داریم چرا که سابقه کارکردن در این شهر را دارم و به میزان علاقه‌مندی مردم به تیم فوتبالشان واقف هستم.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خاطرات بسیار خوبی  در رقابت‌های فوتبالی لیگ از اراک دارم و خیلی خوشحالم که تیم آلومینیوم به آن چیزی که مستحق آن بوده رسیده و به لیگ برتر راه یافته است.
کمالوند با تبریک ویژه به «رسول خطیبی»، گفت: این مربی ارزنده کشور در مدت کارکردن با تیم آلومینیوم توانسته نتایج خوبی بگیردو آرزوی چندساله مردم اراک را محقق کند.

وی اظهار داشت: تیم آلومینیوم اراک سال گذشته و امسال در رقابت‌های لیگ خوب حاضر شده است و در سال دوم حضورش که تاکنون با نتایج خوبی همراه بوده مشخص است که روی تیم کار شده است.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: جای شهر اراک، مردم خونگرم و علاقه‌مند و پرشور اراک در لیگ برتر خالی بود و تیم آلومینیوم به آنچه استحقاق داشت دست پیدا کرده است.

کمالوند در خصوص مشکلات اعتباری تیم‌های نفتی هم گفت: تیم‌های نفتی چندین سال است که مشکلاتی دارند و نمی‌دانم و جای سوال است که چطور همه تیم‌های دولتی دیگر که در لیگ هستند این مشکلات را ندارند.

وی تصریح کرد:  سه تیم خصوصی شهر خودرو، نساجی و تراکتور در لیگ برتر خصوصی هستند و بقیه دولتی هستندو نمی دانم چرا بقیه تیم‌های دولتی از دولت پول می‌گیرند اما به نفت که می‌رسد، دچار مشکل می‌شود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: در صورتیکه مسجد سلیمان و آبادان ثروتمندترین شهرهای کشور هستند و همه ذخایر و منابع طبیعی نفت و گاز در این ۲ شهر است و وضعیت موجود خیلی بد است.

کمالوند عنوان کرد: میانگین قرارداد بازیکنان نفت مسجد سلیمان ۷۰۰ میلیون تومان است و در لیگ تیم‌هایی هستند که بیش از تیم نفت مسجد سلیمان هزینه کرده‌اند.

وی افزود: پول این تیم رقمی نیست، ۲۰ میلیارد تومان پول یک بازیکن بزرگ است اما این رقم بودجه تیم ما است و  انتظار است مسئولان مربوطه به این مشکلات رسیدگی کنند نه تنها برای تیم ما، بلکه برای همه تیم‌های نفتی کاری شود.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: شور و نشاط و علاقه مردم آبادان به فوتبال زبانزد است  و این حداقل کاری است که می‌توان برای این مردم کرد و این دلخوشی را از آنان نگرفت.
کمالوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: فردا ( پنجشنبه) سه تا از بازیکنان را در اختیار نداریم و از سایر بازیکنان استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: این تیم به‌عنوان آخرین تیم وارد مسابقات شده اما به‌گونه‌ای بسته شده  که در سطح بازیکنان سایر تیم‌ها است و یک سطح هستند.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک