رئیس اورژانس تهران:

افزایش مصدومین و فوتی‌ها در چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته

|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
|
۱۲:۰۸:۱۶
| کد خبر: ۱۱۵۳۳۰۵
افزایش مصدومین و فوتی‌ها در چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته
پیمان صابریان گفت: شمار مصدومین و کشته شدگان و قطع عضوی های ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش برنا؛ پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آخرین وضعیت چهارشنبه آخر سال گفت: تا این لحظه شمار مصدومین و کشته شدگان و قطع عضوی های ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است و در تهران هم این افزایش آمار وجود داشته است.

او افزود: در شرایط کرونایی مردم باید بیشتر مراعات کنند. شاغلین و اصناف زودتر سعی کنند زوردتر به منزل مراجعه کنند تا امشب را با خیر و خوشی بگذرانیم.

صابریان تصریح کرد: آموزش‌ها در سه ماه گذشته انجام شد. مطالبی در اپلیکیشن شاد بارگذاری شده است و در دسترس دانش آموزان قرار دارد.

رئیس اورژانس تهران تاکید کرد: در حال حاضر اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و مدیریت بحران در آمادگی کامل به سر می برند.

او با بیان اینکه در سال جاری مدارس و دانشگاه ها فعال نبودند، افزود: آموزش چهره به چهره صورت نگرفت اما آموزش ها را به صورت آنلاین انجام شده است.

صابریان در پایان تصریح کرد: امروز اورژانس تهران از ساعت 3 در 140 نقطه استقرار دارد و و تمامی پایگاه ها و اتاق فرماندهی ( ics) فعال شده و مرخصی ها هم لغو شده است.

او در پاسخ به این سوال آیا در چهارشنبه آخر سال نیروهای اورژانس هم مورد هجوم قرار می گیرند، گفت: سابقه داشته نیروهای اورژانس آسیب ببینند اما در دو سال اخیر این اتفاق رخ نداده است.

نظر شما
اخبار برگزیده