سه روستا در اندیمشک تخلیه شد

|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
|
۱۰:۳۶:۰۱
| کد خبر: ۸۲۸۲۳۹
سه روستا در اندیمشک تخلیه شد
فرماندار اندیمشک از تخلیه 3 روستای پاپی آباد، علی آباد و شهرک دوبندار در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: پس از باران و سیلاب روز‌های گذشته 3 روستای پاپی آباد، علی آباد و شهرک دوبندار در بخش مرکزی این شهرستان تخلیه شدند.

وی افزود: این روستا‌ها در مجاورت رودخانه قرار داشتند و با توجه به احتمال سیلاب و برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارت و حادثه و هم چنین تامین رضایت شهروندان تخلیه شدند.

جهانگیری عنوان کرد: شهروندان نسبت به تردد در بستر‌های آبی و کوهستانی دقت و به رعایت نکات ایمنی توجه کافی داشته باشند و محور جاده‌ای اندیمشک به خرم آباد شب گذشته و به علت ریزش کوه بسته شد که با رفع خطر بازگشایی شده است.

فرماندار اندیمشک بیان داشت: اندیمشک مسیر تردد 3 استان خوزستان لرستان و ایلام بوده و نقش مهمی در ترانزیت و جابه جایی کالا و مسافر جنوب و مرکز کشور دارد و تردد در مسیر‌های جاده‌ای اندیمشک، روان و عادی است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به این که برخی مسیر‌های جاده‌ای اندیمشک در بستر‌های کوهستانی و آبی واقع شده‌اند و احتمال وقوع حادثه وجود دارد، شهروندان رعایت نکات ایمنی را اولویت خود قرار دهند و تردد در محور قدیم پل زال-اندیمشک و آزاد راه خوزستان به لرستان با رعایت نکات ایمنی و احتیاط کامل امکان پذیر است.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی تردد مسیر‌های سد کرخه و دز و هم چنین بازدید‌های نوروزی از این جاذبه‌های گردشگری شهرستان محدود شده است و مدیران بخش‌های مختلف اداری اندیمشک تا اطلاع ثانوی اجازه خروج از شهرستان و حوزه مأموریت خود را ندارند.

جهانگیری در پایان بیان داشت: جلسات ستاد بحران اندیمشک در حال برگزاری و تمهیدات خوبی برای تأمین نیاز‌های شهروندان پیش بینی و فراهم شده است، شهروندان نگران نباشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز