پیامدهای اقتصادی رابطه ایران - چین مورد بررسی قرار می گیرد

۱۴۰۱/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۴۱۰۱۲۵
یکصد و سومین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع "پیامدهای اقتصادی رابطه ایران - چین و نقش آن در تدوین برنامه هفتم توسعه"، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از  روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، یکصد و سومین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی : محمّد جعفری ؛ رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخرانی: مجیدرضا حریری؛ رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین، اصغر ابراهیمی اصل؛ معاون اسبق وزیر نفت، امین ترفّع؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکلّ‌های وزارت راه و شهرسازی، علی باقری؛ پژوهشگر دانشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب­نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه­های اجرایی ملّی و استانی به صورت مجازی برگزار می­نماید.

از صاحب نظران و علاقه مندان دعوت می شود جهت بهره مندی از مباحث مطروحه و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست های مجازی این مرکز مراجعه فرمایند.

این نشست در روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار می شود.

لازم به ذکر است این نشست یکصد و سومین نشست علمی-تخصصی و با عنوان پیامدهای اقتصادی رابطه ایران - چین و نقش آن در تدوین برنامه هفتم توسعه است که به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور صاحب نظران ملی و استانی برگزار می گردد.

برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

http://connect.mporg.ir/dfrc

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز