موسی احمدی، نماینده عسلویه:

اهداف و سیاست‌های اسماعیلی با رییسی همگام و همراه است

|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
|
۰۴:۰۰:۰۰
| کد خبر: ۱۲۲۲۷۷۵
اهداف و سیاست‌های اسماعیلی با رییسی همگام و همراه است
حجت الاسلام موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوار هستم که آقای اسماعیلی رای اعتماد را از مجلس کسب کند و جزء اعضای کابینه سیزدهم باشد. برنامه‌های ایشان را دیده‌ایم و مطالب ارائه شده و اهداف و سیاست‌های ایشان با سیاست‌های رییس جمهور همگام، همسو و همراه است. برنامه‌های آقای اسماعیلی برنامه‌های خوبی است، منتهی ما تا الان برنامه‌های زیادی از وزرای گذشته دیده‌ایم و اگر ایشان و سایر وزرا واقعاً نگاه اجرایی به برنامه‌ها داشته باشند، می‌توانند موفق شوند.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بحث وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مسائل و مشکلات بسیاری وجود دارد که بایستی حقیقتاً آستین‌ها را برای برطرف کردن آن‌ها بالا زد و کار فرهنگی انجام داد.

وی افزود: اگر بخواهیم از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مباحث فرهنگی نگاه کنیم آنچه در دولت‌های گذشته دیده‌ایم نشان می‌دهد این وزارتخانه در خصوص  بحث مهندسی فرهنگی از انجام وظایف خود فاصله گرفته است، لذا کار در این حوزه زیاد است.

نماینده مردم عسلویه تصریح کرد: امیدوار هستم که آقای اسماعیلی رای اعتماد را از مجلس کسب کند و جزء اعضای کابینه سیزدهم باشد. برنامه‌های ایشان را دیده‌ایم و مطالب ارائه شده و اهداف و سیاست‌های ایشان با سیاست‌های رییس جمهور همگام، همسو و همراه است. برنامه‌های آقای اسماعیلی برنامه‌های خوبی است، منتهی ما تا الان برنامه‌های زیادی از وزرای گذشته دیده‌ایم و اگر ایشان و سایر وزرا واقعاً نگاه اجرایی به برنامه‌ها داشته باشند، می‌توانند موفق شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تا الان نظر بنده راجع به تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای اسماعیلی مثبت است، خاطرنشان کرد: به هر حال بحث‌های درون مجلس تعیین‌کننده رای اعتماد یا عدم آن است و این بستگی به صحبت‌های موافقین و مخالفین و همچنین دفاع ایشان از برنامه‌هایش هم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز