رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

در رسیدگی به مطالبات ایثارگران کوتاهی کرده ایم

|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
|
۲۰:۴۶:۰۲
| کد خبر: ۱۰۸۵۸۶۱
در رسیدگی به مطالبات ایثارگران کوتاهی کرده ایم
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با گذشت 4 دهه هنوز نتوانسته ایم مشکل مسکن، اشتغال و بیمه درمانی ایثارگران را حل کنیم و در رسیدگی به مطالبات جانبازان کوتاهی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم انعقاد تفاهم نامه تامین مسکن و اشتغال ایثارگران استان قزوین عصر سه شنبه با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، روح الله عباسپور و فاطمه محمد بیگی نماینگا استان در مجلس شورای اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد.

4

لطف الله سیاهکلی در این جلسه اظهارداشت: بسیار متاسفیم که با گذشت 40 سال هنوز نتوانسته ایم کمترین مطالبات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را که برای صیانت از کیان کشور ایثار کردند ادا کنیم.

وی اضافه کرد: شهدا رفتند تا آیندگان زندگی بهتری داشته باشند اما ما نتوانستیم حتی خانواده آنها را مدیریت کرده و نیازشان را تامین کنیم و این کوتاهی باید جبران شود.

نماینده قزوین و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: در همه دنیا به ایثارگران و جانبازان جنگ خود اهمیت ویژه می دهند اما ما هنوز فرزندان شهدایی داریم که بیکار هستند و یا بیمه نیستند و یا برخی محل مناسبی برای زندگی ندارند.

وی بیان کرد: بیمه دی نتوانسته به همه نیازهای درمانی ایثارگران پاسخ دهد و باید موانع آن برطرف شده یا تغییر کند و از آنجا که برخی از داروهای مورد نیاز جانبازان خارجی است باید بیمه هزینه کامل آن را پرداخت کند.

سیاهکلی اظهارداشت: خودروی ویژه جانبازان 80 درصدی باید حتما به آنها واگذار شود تا بتوانند بخشی از نیازهای روزمره خود در تردد شهری را انجام دهند.

55

وی بیان کرد: در تامین مسکن ایثارگران هم واقعا کوتاهی شده و بسیاری از آنها هیچ امیدی به خانه دار شدن ندارند و نتیجه نگرفته اند و اعلام کرده اند مسکن را به نوه هایشان تحویل دهیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در استان قزوین زمین به میزان کافی برای ساخت مسکن ایثارگران وجود دارد و با عزم جدی استاندار محترم و وزیر راه باید با رفع موانع قانونی یک بار برای همیشه این نیاز را امسال تامین کنیم.

وی حل مشکلات بیمه ای، درمانی، خودرویی و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران را رسالت مهم مدیران استانی دانست و گفت: هر جا مشکل قانونی دارید به مجمع نمایندگان منعکس کنید تا برای حل آن اقدام شود.

تفاهم نامه

در ادامه تفاهم نامه تامین و ساخت 1500 واحد مسکونی و ایجاد اشتغال برای 1100 نفر از خانواده ایثارگران امضا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز