هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

خطیبی دوباره به تبریز رسید

|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
|
۲۳:۱۰:۲۰
| کد خبر: ۱۱۲۸۳۶۷
خطیبی دوباره به تبریز رسید
بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی پیگیری می‌شود که شاهد تقابل‌های تماشایی هستیم.

به گزارش برنا، در ادامه بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز 3 بازی دیگر برگزار می شود که مروری بر این دیدارها داریم.

تراکتور  تبریز- آلومینیوم اراک 

خطیبی دوباره به تبریز رسید!

در دیداری که امروز در تبریز برگزار می شود شاگردان شجاعی در برابر آلومینیوم به میدان می روند.

قرمزهای تبریزی که در بازی قبل خود برد شیرینی را در سیرجان برابر گل گهر به دست آوردند حالا با روحیه بالایی برای جدال بعدی خود در لیگ بیستم آماده می شوند، پیروزی که امتیازات تراکتوری ها را به عدد 19 رساند. پس از این پیروزی ارزشمند، تبریزی ها در دیداری خانگی حریف پر روحیه و با انگیزه ای را پیش روی خود می بینند. آلومینیوم در حالی برای تقابل برابر تراکتور به تبریز می رود که شاگردان رسول خطیبی می رود که اراکی ها در بازی دوازدهم در برابر پرسپولیس پیروزی ارزشمند و روحیه بخشی را به دست آوردند و با روحیه ویژه ای پس از این پیروزی برای جدال برابر تراکتور به تبریز می روند.

تقابل رسول خطیبی با تیم سابقش نقطه عطف این بازی است، سرمربی حال حاضر آلومینیوم در شرایطی در قامت سرمربی این تیم برابر تراکتور به میدان می رود که سابقه حضور روی نیمکت تبریزی را در سابقه مربیگری خود دارد و حالا باید در برابر تیم سابقش جدال مهمی را پیش روی داشته باشد.

مس رفسنجان- صنعت نفت آبادان       

کار سخت مس در خانه

شاگردان محمد ربیعی در ادامه بازی های خود در لیگ بیستم، امروز در دیداری خانگی برابر صنعت نفت آبادان به میدان می روند.

مس رفسنجان در بازی قبل خود که دیداری خارج از خانه بود در برابر پیکان پیروزی شیرینی را به دست آوردند و در دیداری پرگل موفق شدند با برتری 3 بر 2 پیکان را در خانه اش شکست داده و با دست پر به رفسنجان بازگردند. مسی ها که با این 3 امتیاز، 15 امتیازی شدند بدون احتساب نتایجی که در بازی های دیروز رقم خورد در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفته اند و در تلاش هستند در برابر حریف بالای جدولی خود در خانه نتیجه خوبی را رقم بزنند. این در حالی است که در آن سوی میدان، تیم زخم خورده نفت آبادان برای جبران شکستی که در هفته قبل داشت به میدان می رود. شاگردان سیروس پورموسوی در بازی قبل خود در آبادان برابر سپاهان شکست خوردند تا حالا با انگیزه ویژه ای برای حفظ جایگاه خود در بین بالانشیان جدول رده بندی به رفسنجان سفر کرده اند. انگیزه های متفاوت این 2 تیم برای تقابل در این دیدار می تواند این بازی را جذاب و تماشایی کند.

فولاد خوزستان- پیکان تهران

جدال تماشایی در اهواز

شاگردان جواد نکونام این فرصت را دارند در دیداری خانگی، موفقیت دیگری را برای خود به ثبت برسانند. در شرایطی که فولادی ها در هفته قبل در دیداری خارج از خانه موفق شد طلسم ناکامی در بازی های خارج از خانه خود را شکسته و برابر ماشین سازی با یک گل به پیروزی برسد، امروز باید مقابل تارتار و تیمش به میدان بروند. پیروزی اخیر فولاد در برابر تیم ماشین سازی باعث شد قرمزهای اهوازی بدون احتساب نتایج بازی های دیروز، با 18 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند. حالا و در هفته سیزدهم فولادی ها در دیداری خانگی برابر پیکانی قرار می گیرد که در هفته قبل در خانه با نتیجه 3 بر 2 برابر مس رفسنجان شکست خورد تا شاگردان تارتار پس از قبول شکست دیگری برای بازی بعدی شان آماده شوند. پیکانی ها پس از انجام 12 بازی خود در این فصل با کسب 16 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی ایستاده اند.

تقابل فولاد و پیکان با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی می تواند تماشایی باشد. 3

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک