کتاب های درسی دوره ابتدایی به ۱۸ شهرستان و منطقه استان کرمان ارسال شد

|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
|
۱۴:۱۵:۰۲
| کد خبر: ۱۰۰۵۴۸۰
کتاب های درسی دوره ابتدایی به ۱۸ شهرستان و منطقه استان کرمان ارسال شد
رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کتاب های درسی دوره ابتدایی سال تحصیلی 1400-1399 از انبار کتاب استان به 18 شهرستان و منطقه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جلیل جعفری با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: خوشبختانه کتاب های درسی  دوره ابتدایی سال تحصیلی آینده دانش آموزان استان توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به استان ارسال شده و با استفاده از ظرفیت ناوگان دولتی آموزش و پرورش استان در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: تا کنون کتاب های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی 1400- 1399 در قالب پروژه مهر  به شهرستان های انار، ارزوئیه، بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، کهنوج، رودبار، نرماشیر، نوق، ناحیه یک، کوهبنان، رابر، راین، گلباف، شهداد، راور و ریگان  ارسال شده و ارسال کتاب به سایر شهرستان ها و مناطق  استان نیز در دستور کار است.

جعفری بر ثبت سفارش کتب درسی به صورت گروهی و انفرادی تاکید کرد و افزود: تاکنون شهرستان های ارزوئیه، زرند و انار با ثبت سفارش کتب درسی بیش از 74 درصد دانش آموزان به ترتیب در رتبه های اول تا سوم استان قرار دارند.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب درسی از 24 فروردین ماه گفت: اطلاع رسانی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی به تمامی دانش آموزان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ضروری است.

جلیل جعفری گفت: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، دوم تا ششم ابتدایی، هفتم ،هشتم و نهم (متوسطه اول)، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه‌های یازدهم و  دوازدهم دوره دوم متوسطه، حرفه‌ای استثنایی از ۲۴ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز