پیام مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناسبت روز دانشجو

|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
|
۱۳:۰۴:۰۹
| کد خبر: ۱۰۹۹۸۱۲
پیام مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناسبت روز دانشجو
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را به همه همه دانشگاهیان و دانشجویان و بویژه دانشجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر ،روز دانشجو را گرامی داشت.

متن پیام مدیرکل کمیته امداد استان تهران بدین شرح است:

۱۶ آذر ، روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی بدیل مجاهدت ها و عزم و اراده در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در مسیر پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

دانشجو یعنی تلاش، امید، آینده، صبر، آگاهی و بینش این روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش آگاهی های سیاسی و معرفت دینی. نمادی از علم آموزی، حقیقت طلبی و پشتکار برای فتح قله های معرفت است.

۱۶ آذر ماه  نمادی ماندگار از رشد آگاهی و ایستادگی جوانان تحصیلکرده این مرز و بوم در برابر نظام سلطه و حکومت وابسته به نظام‌های استعماری است و شکوه امروز ایران سربلند یادآور حماسه دیروز جوانان غیور و آگاه سرزمینمان است.

اینجانب  ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر