زمان اعلام نتایج قرعهکشی فروش فوقالعاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد
به گزارش خبرگزاری برنا، قرعهکشی سومین مرحله فروش خودروسازان (فروش فوقالعاده ایران خودرو) از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکتهای خودروساز ساعت 14 امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه برگزار میشود و نتایج قرعهکشی به شرط اخذ استعلامها ۲۲ شهریور در سامانه یکپارچه قرعهکشی خودرو اعلام میشود.
در سومین مرحله قرعهکشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد 6 میلیون و 684 هزار و 384 نفر و ثبتنام کردند و از مجموع تعداد ثبتنام کنندگان 364 هزار و 82 نفر معادل 5.4 درصد در طرح جوانی جمعیت و 124 هزار و 562 نفر معادل 1.9 درصد در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت نام کردند.
به گزارش برنا، در این مرحله به دلیل خروج محصولات سایپا غیر از (ساینا اس) از قرعهکشی تنها 1.2 درصد متقاضی خودروهای شرکت سایپا بودند و بیش از 97 درصد ثبتنام کنندگان در سامانه یکپارچه متقاضی محصولات ایران خودرو بودند.
انتهای پیام/
مانمیدونیم،چرانظام،دست این دزداروقطع نمیکنه،چرا بایدبزاره سودشو،عشق وحالشو،اینا بکنن،،دودش بره چشمه نظام،،کارخونه۱۵۰میده دلالم۱۶۰میزاره روش،وایوواویلادزدی ازاین روشنترم مگه هست،خدای من
سلام من بچه سومم بدنیا اومد ثبت نام کردم برا ماشین اسمم در نیومد آخه این چه عدالتیه که شما دارین
بهترین راه اینه که هر خانواده یک خودرو بدن نه فرد
واقعا نیاز به قرعه کشی و اینهمه انتظار و نارضایتی نیست!!چطور برای قطع یارانه ها امکان تشخیص خودرو دارها مشخصه؟ الان هم میشه اولویت رو برای خانوارهای بدون ماشین اختصاص داد!!!
من ماشین ندارم بابامم نداشته هیچ وقت افراد درجه یک خانواده هم ندارن! یه موتور داشتم که باماشین زدن بهم دوماهه اسیرم. بازم باید برم موتور سوار شم شاید اینبار بمیرم اسیر نشم! این زندگی جوونه ٣٠ ساله این مملکته!!!!خدایا شکرت
کی دناپلاس میخواد
یاخدا اسم من دربیاد
هی به قول معروف 40 رفت
دیه برای ای باقی مانده هم به درک
نفهمیدیم
در کل زندگیمون زندگی کردن یعنی چه
خدا لعنت کنه باعث و بانیش
یاخدا اسم من در بیاد
واقعا این روش زندگی در شان مردم نیست که امید یه نفر یا یک خانواده به برنده شدن در قرعه کشی خودرو اونم با این کیفیت ( 30 سال پیش ) باشه کل زندگیمون رو داریم میدوییم دنبال خرید خونه و ماشین چیزی از زندگی کردن نفهمیدیم :(
|
دقیقا ?دست به دعا شی
دول رو ۳ ماه زودتر تسویه کنی
بعد ۳ ماه ماشین با کیفیت و طراحی ۳۰ سال پیش رو تحویل بگیری
نه به اون روز که مردم نمیخریدن نه به حالا که همه دست به دعا شدن
این است عبرت گرفتن از زندگی?
جونه هرکی دوس دارین به ماهم ماشین بدین
این اصلا عادلانه نیست که ۵۰ درصد سهمیه برای مادران باشد بنظرم باید ۳۰ درصد برای مادران و ۲۰ درصد خودروهای فرسوده و ۵۰ درصد الباقی برای مردم عادی باشد. بهتر است در این زمینه یک کارزار راه اندازی شود تا این حق کشی از بین برود
ناا
سلام. چرا بفکر مردم نیستین خوب ماشین وارد کنین شر این مسخره بازیا رو بکننین و اون بیشرفای که تا ده ماشین خشک خریدند تو پارکینگ گذاشتن برا گرونی سکته کنن
|
قرعه کشی کجا بود . برید ببینید چه کسانی در قرعه کشی برنده میشن.اکثرا افراد نشاندار
خوب مردم رو سرکار گذاشتین من نمیدونم چرا دولت فکری بحال مردم نمیکنه و این خودرو سازها هرکاری دلشون میخواد میکنن روز بروز از کیفیت خودرو ها کم شده و اینم از عرضه خودرو
تاکنون نتوانسته مردم را راضی نگه دارند فقط بیشتر قشرضعیف ومتوسط دارند فقیر وضعیف تر می شوند تا عدالت خیلی فاصله داریم
سلام.میدونی.چراثبت.نام.کننده.ایران.خودروبیشترازسایپاهست.چون.دلالها.کمتردرسایپا.ثبت.میکنندچون.کارخانه.بابازاربیرون.تفاوت.زیاذنداره.ولی.ایران.خودرو.کمترین.یکصدوپنجاه.ملیون.سودداره.اگرکاری.بکنیدنتوانندبفروشن.ان.وقت.معلوم.میشود.کی.مصرف.کننداست.وکی.دلال.باتشکر
باسلام.وخسته.نباشیدپیشنهادی.داشتم.ا گرواقعامیخواهیدبه.مصرف.کنندبفرشیدسندماشین.وچهارپنج.ساله.غیرقابل.فروش. کنیدتامصر ف.کنند.مشخص.شودباکمال.تشکر
|
از ایران خودرو مزاحمتون میشم بابت پیشنهادی که دادین واقعا شما مغز متفکرین با ما همکاری میکنین ؟ ما دنبال همچین مغز متفکری میگشتیم ما خودمان عقلمان نمیکشید تو رو جان مادرت بیا با ما همکاری کن ????? واقعا عجب فکری داری مخت ترکیده بابا
عالی بود