۱۰ هزار برنده قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند + ظرفیت و تعداد متقاضیان
به گزارش خبرگزاری برنا، در سی و نهم مرحله از فروش فوق العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU7P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.
در طرح فروش فوق العاده عادی ایران خودرو 5 میلیون و 754 هزار و 25 نفر واجد شرایط حضور در قرعهکشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در قرعه کشی مرحله سی و نهم فروش فوق العاده، 10 هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعهکشی انتخاب شدند. در این طرح فروش بیشترین تقاضا برای خودرو پژو پارس سال با 2 میلیون و 56 هزار و 531 متقاضی به ثبت رسیده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/
من از ۱۴۰۰ثبت نام کردم تا الان ۳۲بار هیچ نتیجه ایی نگرفتم
خدایا لطفت شامل همه ما بشه الهی آمین، خدایا توجای حق نشستی راضیم به رضای خودت
این طرح جوانی خانواده واقعا طرح مزخرفی است همش داد میزنند هر خانواده یک ماشین و ماشین تک سرنشین تردد نکنه برای آب و هوا و سلامتی و مصرف بی رویه بنزین ...
بعد خانواده ای که خودرو داره به زن خانواده هم یک خودرو میدهند
باریکلا به ایم مغزها
|
من ۱۹ بار ثبت نام گردم ار نیومد اینها همشون دزدن
|
حرص نخور ب اونام ماشين ندادن
دوستان کسی اطلاع داره نتایجو زدن یا نه؟ من که نگاه میکنم میزنه در حال بررسی. کسی بوده که برنده شده باشه و براش پیامک ارسال شده باشه؟
یه مشت ادم بدبختو بیچاره ک فکر کردین بهتون ماشین میدن
من سری قبل سورن پلاس برنده شدم بعد 5 بار ثبت نام پژو که برنده نمیشدم ، یعنی اولش تو رزرو بودم بعدش زد برنده دوم و الان منتظریم که دو ماه دیگه ماشین رو تحویل بگیریم
طرح جوانی جمعیت ۶باره دارم ثبت نام میکنم و برنده نمیشیم
رانا تحویل برای یک سال دیگه اونم فقط ۲۸۰ تا .حال آدمو بهم میزنن .
مردم بیچاره ما البته خیلی وقته بدبختیم
سلام فقط نگاه کن به جایی ۱۱آبان ماه نوشتن ۱۱ مهر ماه واقعا که
چرا قسمت نتایج زده، در حال بررسیهنو مشخص نشده یعنی؟؟؟؟؟
نتایج اعلام شده؟
هر چی خدا بخواد?
درحال بررسی یعنی چه؟
انشالله به امید خدا ایندفه برنده شم
ام
باسلام والا خانواده من ماشین لازم انشالله این دفعه برنده بشیم
|
چرا در حال بررسی هستش اعلام نکردن
خدایا خودت کمک کن این دفعه واقعا نیاز دارم به پولش. میخوام بدم رهن خونه. خدایا خودت به دادمون برس. یاحق
پی ژوپارس
مادر۲فرزندهستم باکلی نداری زحمت بزرگش کردم یکی ۱۲ساله یکی۸ساله ولی نمی دونم چرابه ماچیزی تعلق نمی گیره خداکنه ماهم برنده بشیم
??من به نیت اسم حضرت فاطمه زهرا اسم دخترم و گذاشتم زهرا ،قسمتون میدم به پهلویه شکستش اسمم و این بار در بیارید ?
ELXعشق منه،خداکنه بهم بیوفته
من که تا حالا همش نوشتم ولی در نیومده کاش میشد ی ماشین بتونم بخرم اگه کسی تو این جا صدای من میشنوه ی کاری برای من بکنه هواسرده با زن بچه با موتور بخدا
بسیار خوب عالی انشالا ماهم برنده می شیم
من که سی دفعه برای خودم و بچه ها ثبت نام کردم ولی هیچی
منم داری دوفرزندم خیلی اسم نوشتم نمیدونم چرااسمم درنمیاد
فرزند ۱۴۰۰دارم ۷بار ثبتنام کردم را خودرونیوفتاد مسکن مهر ثبتنام کردم گفتن ۴۰میلیون بریز نداشتم خودشان رد صلاحیت کردن وام فرزند آوری ثبتنام کردن گفتن ۲تا ضامن با دسته چک درصورتی که دولت به بانکها ابلغ کرده زیاد برا مرد سخت نگیرید متاسفانه نتونستم وام بگیرم نشد کاری دیگه مونده دولت بگه ما نکرده باشیم جا الخالق
روز ثبت نام برای ایران خودرو
چرا میزنه درحال بررسی
|
قسمت بشه در میاد من دومین بار ثبت نام کردم در اومد
سلام من چند بار ثبت نام کردم، اسمم در نیومده
سلام خسته نباشید.خاستم بگم بنا ب گفتهیه آقای قالیباف سخنگوی وزارت صمت ماهیانه ۱۰۰هزارتا خودرو قرعه میشه و بدس مردم شریف جمهوری اسلامی ایران میرسه،خاستم بدونم جنابعالی به ریال گفتهن یا نه طوری دیگع ایی هس ما ملت شریف در جریان نیستیم.
ممنون میشم راهنماییم کنید???
بنده خانوادگی ۳نفره ۳ساله شرکت میکنیم برنده نشدیم ان شالله برنده بشیم
ن۷۸
والا ما توجوانی جمعیت چندبار ثبت نام کردیم فعلا برنده نشدین انشالله که این دفعه برنده بشیم
ای کاش اسم ما هم دربیاد خیلی ماشین لازم دارم
سلام منم خیلی دوس دارم صاحب ماشین بشم اولین بار ثبت نام کردم برنده نشدم انشالله دفعه بعد قسمت ببینیم
خدایا این مخاطبین را شاهد میگیرم و قصمت میدم کمکم کن برنده بشم به خاطر اونایی که خاطر دار تو هستند و خاطرشونو میخای
خدارو شکر برا ما دنا پلاس در اومده مرداد ولی فعلا تحویل ندادن.
خداجونم منودریاب
|
س.اعلام کردن قرعه کشی رویاهنوزه
من از شروع قرعه کشی تا الان هر دوره ثبت نام کردم ولی بیخودی بوده واقعا شک کردم به همه چیز
پژوپارس
خدایا چرا ما برنده نمیشیم
ان شاءالله
سلام..ان شاءالله خیره...همه مون برنده بشیم بحق امامان معصوم و انبیاء بلاخص خاتم انبیاء حضرت محمد ص...الهی امین
بنظرم قرعه کشی دروغه چون اصلا اسم هیچکس که من اطرافم دیدم در نیومده این چند سال
این دفعه خدا کنه برنده بشم 207 دستی
همیشه یادتون باشه هم چی سرقسمت است خدا کنه همه بنده های خدا براشون در بیاد بعدش هم برای ما که ۱۰ سال حسرت سوار شدن ماشینو دارم امید به خدا ممنون از وخسته نباشید
سلام خسته نباشید هموطنان گرامیجهت فروش حواله با قیمت بالا به ایران خودرو با این شماره تماس بگیرید یاجهت استعلام به روبیکا و واتساپ پیام دهید با تشکر همگی هموطنان
09386275303
امیدوارم برنده بشم
با سلام ما کا این چند ماهه ثبت نام میکنیم اما اسم ما در نمیاد امیدوارم که این دفعه بخت با ما یار باشه چون ماشین نداریم
باسلام وخسته نباشید هرچی که خدا بخواد وقیمت باشه میشه امیدتون همیشه به بالا سرتون باشه
سلام خیلی ماشین لازمم بچه سه ساله دارم اونم همش میگه باباپارس مون کی میدن پارس میخوام
|
خیلی خری خیلی خری ?????
خوبه
انشاالله برند بشم طرح مادران
نوبت منه اول الله
انشالله این بار برنده شم اخه ماشین نداریم سوارشیم
سلام انشالله هرکه نیاز داره برنده شه
|
دوستان چه ساعتی اعلام میشه نتایج ؟
دوستان دقیقا چه ساعتی اعلام میشه کسی میدونه?
خدا کنه اسم من در بیاد خیلی ثبت نام کردم برنده نشدم
|
منم برنده نشدم
یا الله مشکلات حل بفرمایا الله شانس به هممون بده
امیدوارم برنده بشیم تارا
|
والا من 30 بار دارم ثبت نام میکنم اصلا انگار ن انگار
من از زمان ماکسیمیلیانوس ثبت نام میکنم ولی افسوس که افسانه بود
???????????بخدااااا ماشین لازممم
ای کاش منم برنده می شدم
فقط مردم گول میزنیم من ۲۰۷ اتومات ثبت نام کردم طرح عادی فقط ۸۰۰ دستگاه برای قرعهکشی بود ۸۰۰دستگاه ارزش قرعه ندارد با این همه تقاضا
ساعت چند اعلام میشه بندگان
تورو خداااا اسم منو در بیاد واسه ماشین خواهش میکنم ازتون من مادر سه فرزند دخترم من طرح مادران شرکت کردم چرااا اسمم در نمیآید واسه ماشین
|
همش كشكه دروغ گفتن اول قرار بود به همه مادران فرزند دوم ب بعد بده بعد شد قرعه كشي چند باره مينويسيم خبري نيست
امیدوارمایندفعهبرندهیخوششانسماوشماکهدرانتظاربرندهشدنهستیدباشیم
برندشدم
برنده شدم پژو پارس
انشالله ایندفعه به ما بیوفته???
کاشی مابرنده بشیم پول احتیاجیم
هر چی تو سایت میزنیم چیزی بالا نمیاره میشه راهنمایی کنین
فیلم قرعه کشی امروز رو قرار میدین؟ کسی اطلاعی داره کجا میشه فیلم مراسم امروز رو نگا کرد؟؟؟؟
سلام منم چند بار ثبت نام کردم خیلیم احتیاج دارم
ایشالا برنده بشم حوالش رو بفروشم سود کنم
اطراف و آشنایان دقیقا هر کی اوضاع اقتصادی خوبی داشته برنده شده، ولی متوسط به پایین نه! یعنی واقعا شانسی هست؟
|
آقا کاملا شانسیه من خانمم دومین بار نوشت برنده شد
|
شانسی ک نداشتم از ۱۴۰۰تا همین امروز ۱۴۰۱ابان ماه
سلام انشالله به امید خدا ما هم برنده بشیم.
ما همه ماشین لازم انشاله