پیروانی: سیبل شدم تا به تیم ضربه نخورد / نمی‌دانم چندبار با پرسپولیس قهرمان شده‌ام

|
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
|
۲۰:۵۳:۵۳
| کد خبر: ۱۴۷۴۹۱۱
پیروانی: سیبل شدم تا به تیم ضربه نخورد / نمی‌دانم چندبار با پرسپولیس قهرمان شده‌ام
مدیر پرسپولیس گفت: نمیدانم چندمین قهرمانی خود را تجربه کردم و آنقدر تعداد جام هایم زیاد شده که فراموش کردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، افشین پیروانی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: سخت ترین سال فوتبالی خود را سپری کردم و خودم را سیبل کردم و حرف های زیادی شنیدم تا به تیم لطمه نخورد.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: این قهرمانی را به امید عالیشاه کاپیتان تیم ، هواداران و کادرفنی و بازیکنان تبریک عرض می کنم.

وی گفت: من نمیدانم چندمین قهرمانی خود را تجربه کردم و آنقدر تعداد جام هایم زیاد شده که فراموش کردم چندبار قهرمان شده ام.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر