میراسماعیلی: هیچگاه خاطره دیدار با رهبر شهیدمان را فراموش نمیکنم
آرش میراسماعیلی در گفت و گو با برنا، در ستایش از اخلاق و معرفت رهبر شهید کشورمان اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای همیشه با مهربانی با مردم رفتار میکردند و علاقه زیادی به ورزش داشتند. ایشان همواره نگران مردم بودند و به همین دلیل بود که شهادتشان غم بزرگی برای ملت بزرگ ایران بود. ما هیچگاه بزرگی و عظمت ایشان را از یاد نمیبریم.
وی افزود: به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش در مراسم تشییع رهبر شهیدمان حاضر خواهم شد چون این کار وظیفه من است. ایشان همیشه دوست دار ورزش بود و بزرگترین افتخارم این بود که رهبر شهید ، پیشانی من را به دلیل عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در المپیک بوسید و از من تقدیر کرد. هیچگاه خاطره آن دیدار خاص با رهبر شهید را فراموش نمیکنم.
رئیس فدراسیون جودو در پایان خاطرنشان کرد: اگر ایران اسلامی سرپا است و مردم یکدل و متحدی داریم ، به برکت رهنمودهای رهبر شهیدمان بوده و حالا هم خوشحالیم که علم از دست علمدار زمین نیفتاده و فرزند مومن و مردم دوست ایشان، رهبر جدید کشورمان شده است. ایران اسلامی باید هر روز سربلند وسرافراز باشد و خداراشکر می کنم که در این کشور به دنیا امدم.
انتهای پیام/