افتتاح همزمان ۵ پروژه بزرگ توزیع برق در استان مرکزی با حضور استاندار

به گزارش برنا از مرکزی، در این مراسم که روز جمعه ۱۷ بهمنماه ۱۴۰۴ در اراک برگزار شد، مهدی زندیهوکیلی با اعلام فرمان آغاز بهرهبرداری، پروژههای حوزه توزیع برق استان و شهر اراک را بهصورت رسمی وارد مدار خدمترسانی کرد.
از جمله مهمترین طرحهای به بهرهبرداریرسیده، میتوان به بهینهسازی و اصلاح شبکه توزیع برق روستایی در قالب «طرح بهارستان» در ۲۷ روستا با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان اشاره کرد.
همچنین در این طرحها، ۸ هزار چراغ پرمصرف معابر با اعتباری حدود ۴۳ میلیارد تومان اصلاح و بهینهسازی شده است.
احداث و توسعه شبکه برای تأمین برق مشترکین جدید با ۱۲۳ میلیارد تومان، اصلاح و بهینهسازی شبکه با ۴۹ میلیارد تومان و نیز هوشمندسازی و کنترلپذیری ۲۱۴ هزار لوازم اندازهگیری با ۴۰ میلیارد تومان از دیگر پروژههای افتتاحشده در این مراسم بودند.
این اقدامات در راستای افزایش کیفیت و پایداری خدمات برق در استان مرکزی و با شعار «عدالت برای همه، آینده برای ایران» انجام شده است.