استاندار مرکزی: کمبودهای حوزه راه و شهرسازی استان جبران شد

|
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
|
۱۱:۵۶:۱۲
| کد خبر: ۲۳۰۸۷۹۶
استاندار مرکزی: کمبودهای حوزه راه و شهرسازی استان جبران شد
برنا ـ گروه استانها: استاندار مرکزی با اشاره به رفع نارضایتی‌های پیشین در بخش راه‌سازی، از جبران بخش عمده‌ای از کمبودهای گذشته و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه خبر داد.

استاندار مرکزی: کمبودهای حوزه راه و شهرسازی استان جبران شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی، مهدی زندیه‌وکیلی روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح راهجرد، اظهار داشت: در دوره کنونی نقاط ضعف پیشین در بخش راه استان مرکزی رفع شده و خدمات مناسبی ارائه می‌شود.

وی با تقدیر از عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان در پیگیری و اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح راهجرد، خاطرنشان کرد: این پروژه به کاهش تصادفات جاده‌ای در یکی از نقاط حادثه‌خیز استان کمک شایانی خواهد کرد.

استاندار مرکزی با تأکید بر نقش محوری استان در تردد کشوری به ویژه در انتقال کالا، بر اهمیت آمادگی و ارائه خدمات راهداری مطلوب تأکید کرد.

 

نویسنده :
رضا براتی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر