استاندار: خوزستانی ها یکپارچه در برابر دشمن ایستاده اند / تمهیدهای لازم برای استمرار خدمات اتخاذ شده است

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
|
۲۳:۵۹:۵۹
| کد خبر: ۲۳۱۷۲۸۳
 استاندار: خوزستانی ها یکپارچه در برابر دشمن ایستاده اند / تمهیدهای لازم برای استمرار خدمات اتخاذ شده است
برنا - گروه استان‌ها: استاندار با بیان اینکه خوزستان یکپارچه همپای سراسر ایران در برابر دشمن ایستاده، گفت: جلسه ها و قرارگاه‌های استانی برای استمرار خدمات و حصول اطمینان از تامین کالا و سوخت و حفظ نظم و امنیت عمومی به صورت مرتب در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زاده امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه در اجتماع مردم عزادار اهواز در خیابان سلمان فارسی، اظهار کرد: همه ما داغدار و دلسوخته هستیم اما راهبرد ما تبدیل سوگ به حماسه است. همه محزون و غمگساریم. ما عزیزترین خود را از دست دادیم اما اکنون باید راهبرد حماسه و مقاومت را در برابر دشمن غدّار محقق کنیم.

او گفت: شما مردم قدرشناس شایسته بهترین‌ها هستید. شما با رهبر شهید از ابتدای انقلاب و سال‌های جنگ تا امروز رابطه عاطفی داشتید. تلاش‌های مضاعف ایشان در دوران جنگ تحمیلی در ذهن و ضمیر ما حک و ثبت شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: این عشق و دلدادگی به رهبری در خوزستانی‌های وفادار ریشه‌دار است. سفر ایشان در سال ۷۵ به خوزستان و استقبال به‌یادماندنی مردم استان نشان‌دهنده پیوند عمیق و وثیق مردم شریف خوزستان با ولایت است.

مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان با بیان اینکه امروز قائد شهید ما در جوار اولیای الهی متنعم به رزق الهی است، افزود: این سوگواری‌ها و مویه کردن‌ها و عزاداری‌های خالصانه و صادقانه شما از مختصات مردم خونگرم، ولایتمدار، انقلابی، همیشه در صحنه و شهیدپرور خوزستان است‌.

موالی‌زاده بیان کرد: امروز دشمن با حمله های خود در تلاش است شما مردم را از پا درآورد اما به فضل پروردگار مطمئنا در اهداف شوم خود شکست خواهد خورد چرا که این سنت لایتغیر الهی است که حق بر باطل پیروز است و شما پیروز خواهید شد.

او تاکید کرد: رمز پیروزی ما انسجام و وحدت کلمه است‌.‌ ما باید همبستگی ملی خود را تقویت کنیم و به دشمن اثبات کنیم خوزستان یکپارچه همپای سراسر ایران ایستاده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: افزایش حضور مردم در مساجد و میادین اصلی شهر و تقویت شور انقلابی موجب جلوگیری از نفوذ بدخواهان و مایوس شدن دشمنان خواهد شد.

مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان اضافه کرد: جلسه و قرارگاه‌های استانی برای استمرار خدمات و حصول اطمینان از تامین کالا و سوخت و حفظ نظم و امنیت عمومی به صورت مرتب در حال برگزاری است و ما به خدمتگزاری به شما مردم عزیز افتخار می‌کنیم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: گرچه ما رهبری عزیز و فرماندهان نیروهای مسلح را از دست دادیم اما کشور معطل نماند و شورای رهبری و فرماندهان جایگزین با قدرت این مسیر پُرافتخار را ادامه خواهند داد.

 استاندار: خوزستانی ها یکپارچه در برابر دشمن ایستاده اند / تمهیدهای لازم برای استمرار خدمات اتخاذ شده است

 استاندار: خوزستانی ها یکپارچه در برابر دشمن ایستاده اند / تمهیدهای لازم برای استمرار خدمات اتخاذ شده است

 استاندار: خوزستانی ها یکپارچه در برابر دشمن ایستاده اند / تمهیدهای لازم برای استمرار خدمات اتخاذ شده است

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر