پیام نماینده ولی فقیه و استاندار قم به مناسبت انتخاب رهبر جدید انقلاب اسلامی

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
|
۱۰:۳۸:۵۷
| کد خبر: ۲۳۱۹۱۱۲
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار قم به مناسبت انتخاب رهبر جدید انقلاب اسلامی
برنا - گروه استانها: در پی انتخاب حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید انقلاب اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان رهبری، پیام مشترکی از سوی آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم و اکبر بهنام‌جو استاندار، صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام آمده‌است: خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که با انتخاب حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه‌ای(دامت برکاته) به عنوان زعیم و سکاندار جدید انقلاب اسلامی، فصلی نو را برای حیات جمهوری اسلامی رقم زد و در حساس‌ترین مقطع تاریخی و در بحبوحه جنگ و دفاع قهرمانانه ملت ایران، جانشین رهبری انقلاب تعیین گردید و علاوه بر نمایش بلوغ و پویایی ساختار حاکمیتی کشور، موجبات قوت قلب امت بصیر و موقعیت شناس و عموم دوستداران این نظام الهی در اقصی نقاط جهان را فراهم نمود.

رهبر برگزیده پرورش یافته مکتب امام خامنه‌ای (قدس سره) است و به حول قوه الهی و با حمایت و همراهی آحاد ملت و ارکان نظام، ان‌شاالله کشتی انقلاب را در دریای پرتلاطم، به ساحل امن رهنمون خواهد کرد.

اینجانبان با کمال مسرت و قلبی مالامال از غم فراق مقتدای شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(قدس‌سره شریف)، امیدواریم به فضل الهی، و عنایت اهل بیت علیهم‌السلام، تحت زعامت رهبری جدید، مسیر انقلاب، بالنده و پرشتاب‌تر از گذشته طی شود و به زودی شاهد ریشه کن شدن ظالمان و سپرده شدن پرچم مقدس این انقلاب توسط دستان با کفایت رهبری فرزانه، به دست آقا امام زمان (عج) باشیم.

گفتنی است: مجلس خبرگان رهبری بامداد امروز حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای فرزند گرامی رهبر شهید انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله سید علی خامنه(ره) را به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر