پیام استاندار خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان"مسعودیان"

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
|
۱۴:۲۶:۰۵
| کد خبر: ۲۳۲۶۴۰۸
پیام استاندار خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان"مسعودیان"
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان مسعودیان، پیامی نوشت و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی زاده امروز در پی درگذشت مادر شهیدان مسعودیان، پیامی نوشت و منتشر کرد.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت حاجیه خانم"صدیقه وطنی خوزانی"، مادر گرانقدر شهیدان والامقام سردار"مصطفی مسعودیان" و "مجتبی مسعودیان" را به خانواده محترم ایشان، مردم شریف و مقاوم استان و تمامی ایثارگران خطه سربلند خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم.

این بانوی ارجمند دو گوهر ناب وجودش را در راه دفاع از میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرد و خود نیز تا واپسین لحظه های حیات پُر بَرکتش، همچون ستاره‌ای فروزان در آسمان صبر و استقامت، الهام‌بخش جامعه بود.

وصال او با فرزندان شهیدش در جوار رحمت ایزدی، پاداش الهی صبر و ایمان عمیق این مادر فداکار است. یاد و خاطره‌ی آن بانوی بزرگوار همچون نام پُرافتخار شهیدانش، در تاریخ درخشان خوزستان و ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان محترم، به ویژه خانواده‌ی محترم مسعودیان، صبر جزیل مسیلت دارم.

سید محمدرضا موالی‌زاده
استاندار خوزستان

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر