نظارت میدانی فرماندار قدس بر روند رسیدگی به خسارات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
|
۱۰:۱۲:۲۵
| کد خبر: ۲۳۲۲۳۲۹
نظارت میدانی فرماندار قدس بر روند رسیدگی به خسارات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی
فرماندار قدس با حضور در محل تشکیل پرونده‌های خسارت‌دیدگان حملات رژیم صهیونیستی، ضمن گفت‌وگو با کارکنان و آسیب‌دیدگان، بر روند رسیدگی به امور نظارت کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، فاتحی‌نژاد در این بازدید اظهار داشت: در پی حملات جنگنده‌های دشمن صهیونیستی به شهرستان قدس در جنگ اخیر، متأسفانه این شهرستان علاوه بر تقدیم شهید، شاهد آسیب به منازل مسکونی و خودروهای متعددی نیز بوده است.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان از اولویت‌های اصلی فرمانداری است و تمام توان خود را برای تسریع در تکمیل پرونده‌ها و پرداخت خسارات به کار گرفته‌ایم.

 فاتحی‌نژاد ادامه داد: مقرر شده است پرونده تمامی آسیب‌دیدگان با همکاری و هماهنگی فرمانداری، شهرداری و بنیاد مسکن تکمیل و فرآیند پرداخت خسارت‌ها در اسرع وقت انجام شود. هیچ‌کدام از خانواده‌های آسیب‌دیده نباید در این شرایط سخت، دغدغه‌ای جز ترمیم و بازسازی داشته باشند.

فرماندار قدس با تأکید بر لزوم پیگیری مستمر و شبانه‌روزی این پرونده‌ها خاطرنشان کرد: همکاران ما با روحیه جهادی و انقلابی پای کار آمده‌اند و امیدواریم با سرعت بخشیدن به فرآیندها، بتوانیم هرچه زودتر خسارت وارده به مردم عزیز شهرستان را جبران کنیم.

فاتحی‌نژاد در پایان از صبوری و مقاومت مردم شریف شهرستان قدس در برابر این حملات وحشیانه تقدیر کرد و گفت: این حملات نه‌تنها خللی در اراده مردم ایجاد نکرد، بلکه بر عزم آنان برای ایستادگی در برابر دشمنان افزود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر