نظارت میدانی فرماندار قدس بر روند رسیدگی به خسارات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فاتحینژاد در این بازدید اظهار داشت: در پی حملات جنگندههای دشمن صهیونیستی به شهرستان قدس در جنگ اخیر، متأسفانه این شهرستان علاوه بر تقدیم شهید، شاهد آسیب به منازل مسکونی و خودروهای متعددی نیز بوده است.
وی افزود: رسیدگی به وضعیت آسیبدیدگان از اولویتهای اصلی فرمانداری است و تمام توان خود را برای تسریع در تکمیل پروندهها و پرداخت خسارات به کار گرفتهایم.
فاتحینژاد ادامه داد: مقرر شده است پرونده تمامی آسیبدیدگان با همکاری و هماهنگی فرمانداری، شهرداری و بنیاد مسکن تکمیل و فرآیند پرداخت خسارتها در اسرع وقت انجام شود. هیچکدام از خانوادههای آسیبدیده نباید در این شرایط سخت، دغدغهای جز ترمیم و بازسازی داشته باشند.
فرماندار قدس با تأکید بر لزوم پیگیری مستمر و شبانهروزی این پروندهها خاطرنشان کرد: همکاران ما با روحیه جهادی و انقلابی پای کار آمدهاند و امیدواریم با سرعت بخشیدن به فرآیندها، بتوانیم هرچه زودتر خسارت وارده به مردم عزیز شهرستان را جبران کنیم.
فاتحینژاد در پایان از صبوری و مقاومت مردم شریف شهرستان قدس در برابر این حملات وحشیانه تقدیر کرد و گفت: این حملات نهتنها خللی در اراده مردم ایجاد نکرد، بلکه بر عزم آنان برای ایستادگی در برابر دشمنان افزود.
انتهای پیام/