وزیر ارشاد:

اکران«عصبانی نیستم» منعی ندارد

|
۱۳۹۳/۰۸/۰۴
|
۱۶:۱۵:۴۳
| کد خبر: ۲۳۲۳۳۳
اکران«عصبانی نیستم» منعی ندارد
«علی جنتی» گفت: با تغییراتی که بر فیلم «عصبانی نیستم» اعمال شده است این اثر دیگر برای اکران منعی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا،علی جنتی که این روزها همچنان درباره اکران فیلم‌هایی چون «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» مورد پرسش قرار می‌گیرد، در جدیدترین اظهارنظرش گفت: با تغییراتی که بر فیلم «عصبانی نیستم» اعمال شده است این اثر دیگر برای اکران منعی ندارد.


او همچنین با توجه به حواشی که برای اکران برخی فیلم‌ها از سوی نمایندگان مجلس مطرح می‌شود، تاکید کرد: جنس رابطه مجلس و ارشاد ناسازگارانه نیست.


این مسوول با بیان اینکه آخرین نسخه اصلاح شده فیلم عصبانی نیستم را دیده است،تاکید کرد: این فیلم برای اکران مشکلی ندارد.


وی که در حاشیه بازدید از مراحل ضبط مسابقه ستاره 20 سخن می‌گفت، درباره زمان اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» هم گفت: این فیلم برای اکران مشکلی ندارد، اما خود تهیه کننده و کارگردان می‌خواهند فیلم را در یک موقعیت دیگری به نمایش بگذارند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر