ارائه خدمات سلامت به شهروندان در جنگ رمضان توسط معاونت اجتماعی منطقه ۷

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
|
۲۲:۴۵:۰۲
| کد خبر: ۲۳۲۵۹۹۹
ارائه خدمات سلامت به شهروندان در جنگ رمضان توسط معاونت اجتماعی منطقه ۷
برنا - گروه اجتماعی؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۷ گفت: اداره سلامت این منطقه از ابتدای جنگ رمضان با تمام توان در جهت خدمت رسانی به شهروندان فعال است.

علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۷ ، گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم اداره سلامت منطقه با ارائه خدمات سلامت محور در حال ارائه خدمات رایگان سلامت محور به شهروندان می باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ اظهار داشت : این خدمات شامل تماس های تلفنی متعدد با اعضای کانون های مختلف مانند کانون افراد دارای معلولیت ،کانون مادرانه،کانون سالمندان در جهت همدلی و دلجویی و احوال پرسی با این عزیزان انجام شد و در این تماس های تلفنی مشاوره‌های تخصصی در راستای ایجاد آرامش صورت پذیرفت.

وی همچنین از برپایی میز های خدمت سلامت محور در سطح مساجد ، پردیس ها و محل تجمعات شبانه با حضور روانشناسان و کارشناسان متخصص خبر داد.

وی تصریح کرد: زمانی که حادثه‌ای اتفاق می‌افتد، به جز خسارت مادی، افراد در لحظه وقوع حادثه و بعد از آن دچار شوک‌ها و هیجاناتی می‌شود که به همدلی و مداخله حوزه روان نیاز دارد

به همین منظور با اطلاع رسانی و معرفی روان شناسان و مشاوران متخصص در صفحات مجازی منطقه و محلات، شهروندان می توانند از مشاوره رایگان به صورت تلفنی استفاده کنند.

وی همچنین از برپایی قرارگاه های جهادی ،برپایی میز خدمت و تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین افراد کم برخوردار کانون ها در سطح محلات ۱۴گانه خبر داد.

علی اصغر ژولیده در پایان گفت: تیم اجتماعی مدیریت شهری با کار جهادی به طور منسجم و مستمر در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر