نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صنف اغذیه و کافیشاپهای یزد در راستای کاهش مسائل و مشکلات
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در نشستی صمیمی، جمعی از صاحبان کافیشاپها و اغذیهفروشان یزد با اسماعیل دهستانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، دغدغهها و مسائل صنفی خود را مطرح کردند.
دهستانی با تأکید بر اهمیت نقش فعالان صنفی در حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه اظهار داشت: روند زندگی روزمره مردم باید با رضایتمندی همراه باشد و هدف از این نشست، شنیدن دغدغههای شما عزیزان و تلاش جهت مدیریت صحیح و مشترک وضعیت صنفی و اجتماعی متناسب با شرایط جدید است.
وی با اشاره به شرایط حساس کشور افزود:
ما در یک جنگ ترکیبی قرار داریم که اثرات آن نه فقط در حوزه ی نظامی که در همه حوزههای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز قابل رصد میباشد. صنف شما نیز از این شرایط آسیب دیده و باید با درک متقابل این آسیب ها را به حداقل برسانیم،که لازمه آن قرار گرفتن ما در کنار هم می باشد؛ زیرا معتقدیم همه ی ما اعضای یک خانواده هستیم.
معاون استاندار یزد ضمن تأکید بر وظیفه دولت در تأمین امنیت، خاطرنشان کرد:
ما متولی تأمین امنیت هستیم؛ هم امنیت سخت و هم امنیت روانی و اقتصادی جامعه و تامین امنیت سرمایهگذاری را جزو وظایف مهم دستگاه حاکمیتی میدانیم.
فعالیت آرام ، قانونمند و منظم کسبوکار شما مخابره کننده ی پیام روشنی از پایداری و آرامش در جامعه و موثر در تقویت امنیت روانی مردم خواهد بود.
در پایان این نشست، معاون استاندار یزد بر ادامه تعامل و همکاری نزدیک با فعالان صنفهای مختلف تأکید کرد و گفت که هدف ما اتخاد تصمیمهای مدیریتی با هدف حفظ آرامش، تقویت کسبوکارها و رضایت مردم می باشد.