سفر مدیران کل استانداری یزد به شهرستانهای خاتم و مروست
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، علی صالحی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و محمد سجاد کلمبو مدیرکل روابط عمومی استانداری، در سفری به شهرستانهای خاتم و مروست با حضور در این شهرستانها، ضمن دیدار با فرمانداران، مهمترین مسائل اجتماعی، خدماتی و اجرایی منطقه را مورد بررسی قرار دادند.
در جریان این سفر، جلسه شورای اجتماعی شهرستان خاتم برگزار شد و در آن راهکارهای تقویت انسجام و وحدت اجتماعی در شرایط حساس کنونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست بر ضرورت حفظ آرامش عمومی، افزایش همدلی میان اقشار مختلف جامعه و تقویت سرمایه اجتماعی تأکید شد.
مدیران کل استانداری یزد در ادامه با حضور در فرمانداری مروست با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتوگو کردند. در این نشست که با حضور معاونان فرماندار و بخشدار مرکزی همراه بود، موضوعاتی از جمله پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و نحوه عملکرد دستگاههای خدماترسان مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم افزایش آمادگی دستگاههای اجرایی برای مواجهه با شرایط خاص و وضعیتهای اضطراری تأکید شد.
همچنین در ادامه این نشست، مسائل مرتبط با تنظیم بازار و برخی مشکلات عمرانی و خدماتی شهرستان از جمله وضعیت جاده مروست و حوزه درمان، بهویژه در شرایط جنگی، مورد ارزیابی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای پیگیری و رفع این مشکلات مطرح شد.
در پایان، مدیران کل استانداری یزد به نمایندگی از معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از تلاشها و زحمات مجموعه فرمانداری، بخشداریها و دستگاههای اجرایی شهرستان های خاتم و مروست در مدیریت امور منطقه در شرایط حساس قدردانی کردند.