نفیسی: حمله پهپادی آمریکا و رژیم صهیونیستی به کارخانه سیمان بندر خمیر بدون تلفات جانی بود

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
|
۱۲:۳۹:۱۲
| کد خبر: ۲۳۲۶۷۹۹
نفیسی: حمله پهپادی آمریکا و رژیم صهیونیستی به کارخانه سیمان بندر خمیر بدون تلفات جانی بود
برنا-گروه استانها: معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان امروز از حمله پهپادی ارتش متجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به کارخانه سیمان بندر خمیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، احمد نفیسی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان، از وقوع یک حمله به کارخانه سیمان بندر خمیر خبر داد.

به گفته نفیسی، کارخانه سیمان بندر خمیر هدف حملات پهپادی ارتش متجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه این حملات با هوشیاری نیروهای مستقر در منطقه و بدون هیچگونه تلفات جانی همراه بوده است. 

معاون استاندار هرمزگان با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه استانی، اظهار داشت: علی‌رغم تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در روند تولید و ناامنی‌آفرینی، فرآیند تولید در این کارخانه همچنان پایدار ادامه دارد و هیچ خللی در زنجیره تولید ایجاد نشده است. 

نفیسی، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مذبوحانه نه تنها خللی در اراده مردم و مسئولین برای پیشرفت ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث افزایش آمادگی دفاعی و هوشیاری در برابر تهدیدات خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر