رایگان شدن حمل و نقل عمومی در برخی از ساعات بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
|
۱۳:۳۸:۴۳
| کد خبر: ۲۳۲۶۸۴۷
رایگان شدن حمل و نقل عمومی در برخی از ساعات بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان
برنا- گروه استانها: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: بر اساس مصوبه شورا، مترو و اتوبوس‌های شهری از ساعت ۱۹:۰۰ تا پایان ساعات فعالیت روزانه، به‌صورت رایگان در خدمت شهروندان خواهد بود؛ به‌ویژه برای کسانی که در تجمعات شبانه حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سعید ساکت اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و سازمان ها و شرکت های تخصصی هفت گانه، همسو با سایر مجموعه های فعال و خدمت رسان شهرداری اصفهان، خدمات خود را متناسب با نوروز و شرایط کنونی شهر آماده کرده اند.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بر اساس این مصوبه، خدمات حمل و نقل عمومی از ساعت ۱۹:۰۰ به بعد تا پایان زمان پایان جنگ رایگان خواهد بود. به گفته وی، مترو و اتوبوس های شهری نیز از ساعت ۱۹:۰۰ تا پایان ساعات فعالیت روزانه به صورت رایگان در خدمت شهروندان قرار می گیرند، به ویژه برای افرادی که در تجمعات شبانه حضور پیدا می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در بیش از ۱۰۷ خط اتوبوسرانی فعال هستند.

ساکت همچنین گفت: مراکز معاینه فنی شهر در حال ارائه خدمات فعال هستند. وی افزود: ایستگاه های CNG به صورت شبانه روزی در هفت جایگاه منتخب شامل شفق، شهید خرازی، نقش جهان، کمربندی غرب، سپاهان شهر، جانبازان و شهید ردانی پور سوخت رایگان ارائه می دهند. به گفته وی، از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو خدمات دریافت کرده اند.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر