۵ نفر از مجروحان مدرسه میناب دچار سوختگی ۲۰ تا ۴۰درصد شده‌اند

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
|
۱۱:۱۱:۴۸
| کد خبر: ۲۳۲۷۴۰۸
۵ نفر از مجروحان مدرسه میناب دچار سوختگی ۲۰ تا ۴۰درصد شده‌اند
برنا-گروه استانها:فرماندار ویژه میناب در تشریح آخرین وضعیت مجروحان حمله به مدرسه میناب، گفت: ۵ نفر از مجروحان مدرسه میناب دچار سوختگی ۲۰ تا ۴۰درصد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار میناب اظهار کرد: بعد از انتقال مجروحان جنایت آمریکا در حمله به مدرسه میناب، یکی از مجروحان به علت جراحات زیاد به شهادت رسید.

وی افزود: ۵ نفر از مجروحان نیز با سوختگی ۲۰ تا ۴۰ درصد، تحت درمان هستند.

رادمهر عنوان کرد: وضعیت عمومی بقیه افراد آسیب دیده در حمله آمریکایی خوب است.

فرماندار ویژه میناب خاطرنشان کرد: در حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به دبستان شجره طیبه میناب ۱۲۰ دانش آموز، ۲۶معلم و ۹ نفر از اولیای دانش آموزان به شهادت رسیدند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر