اهدای ۱۰ تن تره‌بار به رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ تحمیلی در بندرلنگه

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
|
۱۴:۲۲:۳۳
| کد خبر: ۲۳۲۷۵۰۳
اهدای ۱۰ تن تره‌بار به رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ تحمیلی در بندرلنگه
برنا-گروه استانها: بخشدار مرکزی بندرلنگه گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون ۱۰ تن تره‌بار به رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، محمدحسین حسن‌بیگی بخشدار مرکزی بندرلنگه اظهار کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون ۱۰ تن تره‌بار به رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ اهدا شد و این اقدام با هدف تقویت روحیه و پشتیبانی از نیروهای حاضر در جبهه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: این محموله شامل پیاز، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای و بادمجان بوده که در چهار سرویس حمل و توزیع شده است.

بخشدار مرکزی بندرلنگه گفت: این طرح با همکاری مستقیم کشاورزان منطقه رودان، بسیج سازندگی و بخشداری مرکزی بندرلنگه بود و تا پایان جنگ ادامه دارد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر