استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
|
۱۷:۲۳:۲۱
| کد خبر: ۲۳۲۷۵۸۴
استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان ضمن حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر و عیادت از مجروحان حمله هوایی دشمن به پایانه مرزی شلمچه، از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان قدردانی به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زاده یکشنبه شانزدهم فروردین ماه ضمن حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر و ضمن عیادت از مجروحان حمله هوایی دشمن به پایانه مرزی شلمچه، از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان قدردانی به عمل آورد.

استاندار خوزستان در این بازدید اطمینان حاصل کرد که کلیه تمهیدها و اقدام های درمانی برای مصدومان این حمله ددمنشانه انجام شود و ابراز امیدواری کرد که آنها در اسرع وقت مداوا و ترخیص شوند.

استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد

استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد

استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد

استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد

استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد

استاندار خوزستان از مجروحان حمله هوایی دشمن به مرز شلمچه عیادت کرد

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر