ثبت بیش از ۶ هزار پاسخگویی غیر حضوری به مشترکان برق خوزستان از ابتدای جنگ تحمیلی تا کنون
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدری امروز از تداوم خدمترسانی و پاسخگویی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مشترکان در شرایط جنگی خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت حدودا یک هزار و ۵۰۰ درخواست از سوی مشترکان از طریق اپلیکیشن(برق من) به ثبت رسیده و همزمان سامانه تلفنی ۱۵۲۱ نیز پاسخگوی مردم بوده، به نحوی که از ابتدای جنگ تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ تماس و درخواست از طریق این سامانه ثبت و رسیدگی شده است.
او ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی کارکنان این مجموعه، گفت: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در تمامی جبهههای خدمترسانی، بیتوجه به حمله های دشمن و صدای موشکباران، ایستادگی و تعهد خود را به تصویر کشیدند و با روحیهای جهادی در کنار مردم ماندند تا چراغ خانهها خاموش نماند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: خانواده بزرگ این شرکت با مردم شریف استان عهد بستهاند تا پای جان در مسیر خدمترسانی ایستادگی کنند و از ابتدای جنگ تا کنون نیز با تلاشی مضاعف و روحیهای خستگیناپذیر، در راستای حفظ پایداری شبکه برق و پاسخگویی به نیازهای مشترکان، فعالیت خود را با قدرت ادامه دادهاند.
رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان اضافه کرد: تداوم خدمترسانی پایدار به مردم، مهمترین اولویت صنعت برق است و کارکنان این مجموعه با تمام توان در مسیر انجام این رسالت بزرگ گام برمیدارند.
انتهای پیام/