ساعت کاری ادارات و بانکهای کرمانشاه از روز شنبه به حالت عادی برمیگردد
بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ جلیل بالایی با اشاره به برنامه جدید فعالیت دستگاههای اجرایی استان اظهار کرد: از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی، فعالیت همه ادارات و بانکهای دولتی به وضعیت عادی برمیگردد و تمامی دستگاههای اجرایی موظف هستند خدماترسانی خود را با تمام ظرفیت بهصورت حضوری ارائه کنند.
وی افزود: امکان دورکاری پرسنل، حداکثر تا سقف ۱۰ درصد کل کارکنان و به تشخیص مدیریت دستگاه امکانپذیر است، اما مدیران در تمامی ردهها مشمول دورکاری نیستند و موظف هستند در محل کار حضور داشته باشند.
معاون استاندار کرمانشاه ساعت کاری دستگاههای اجرایی را ۸ تا ۱۴ و ساعت کاری بانکها را ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ اعلام کرد و گفت: بانکهای استان باید با ۱۰۰ درصد ظرفیت شعب و ۱۰۰ درصد نیروی انسانی فعالیت کنند.
بالایی در خصوص وضعیت فعالیت مراکز آموزشی بیان کرد: بخش غیرآموزشی دانشگاههای استان همانند دستگاههای اجرایی از روز شنبه بهصورت عادی فعالیت میکنند، اما کلاسهای مدارس و بخش آموزشی دانشگاهها بر اساس ابلاغیههای کشوری تا اطلاع ثانوی همچنان بهصورت غیرحضوری برگزار میشود.
وی با تأکید بر استمرار مصوبه دورکاری پنجشنبهها بهدلیل بهینهسازی مصرف انرژی افزود: دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری مسئول نظارت بر اجرای این بخشنامه است و گزارشهای مربوطه را به استاندار ارائه میدهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاههایی که ساختمان آنها در حوادث اخیر آسیب دیده یا محل خدمتشان جابهجا شده است، باید با نصب بنر در محل، اطلاعرسانی لازم را برای اربابرجوع انجام دهند.
انتهای پیام/