ساعت کاری ادارات و بانک‌های کرمانشاه از روز شنبه به حالت عادی برمی‌گردد

|
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
|
۲۰:۰۹:۳۵
| کد خبر: ۲۳۲۸۶۲۹
ساعت کاری ادارات و بانک‌های کرمانشاه از روز شنبه به حالت عادی برمی‌گردد
برنا- گروه استان‌ها: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اعلام بازگشت فعالیت تمامی ادارات و بانک‌های استان به وضعیت عادی از روز شنبه ۲۲ فروردین‌ماه، جزئیات ساعت کاری جدید و نحوه حضور کارکنان را تشریح کرد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ جلیل بالایی با اشاره به برنامه جدید فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی، فعالیت همه ادارات و بانک‌های دولتی به وضعیت عادی برمی‌گردد و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند خدمات‌رسانی خود را با تمام ظرفیت به‌صورت حضوری ارائه کنند.

وی افزود: امکان دورکاری پرسنل، حداکثر تا سقف ۱۰ درصد کل کارکنان و به تشخیص مدیریت دستگاه امکان‌پذیر است، اما مدیران در تمامی رده‌ها مشمول دورکاری نیستند و موظف هستند در محل کار حضور داشته باشند.

معاون استاندار کرمانشاه ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی را ۸ تا ۱۴ و ساعت کاری بانک‌ها را ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ اعلام کرد و گفت: بانک‌های استان باید با ۱۰۰ درصد ظرفیت شعب و ۱۰۰ درصد نیروی انسانی فعالیت کنند.

بالایی در خصوص وضعیت فعالیت مراکز آموزشی بیان کرد: بخش غیرآموزشی دانشگاه‌های استان همانند دستگاه‌های اجرایی از روز شنبه به‌صورت عادی فعالیت می‌کنند، اما کلاس‌های مدارس و بخش آموزشی دانشگاه‌ها بر اساس ابلاغیه‌های کشوری تا اطلاع ثانوی همچنان به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر استمرار مصوبه دورکاری پنج‌شنبه‌ها به‌دلیل بهینه‌سازی مصرف انرژی افزود: دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری مسئول نظارت بر اجرای این بخشنامه است و گزارش‌های مربوطه را به استاندار ارائه می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که ساختمان آن‌ها در حوادث اخیر آسیب دیده یا محل خدمتشان جابه‌جا شده است، باید با نصب بنر در محل، اطلاع‌رسانی لازم را برای ارباب‌رجوع انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر