هیچ وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه در جنگ ایجاد نشد

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
|
۱۲:۳۷:۳۳
| کد خبر: ۲۳۳۷۷۱۱
هیچ وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه در جنگ ایجاد نشد
برنا- گروه استان‌ها: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه پایداری کارکنان در شرایط دشوار سرمایه اجتماعی کشور است، اعلام کرد که علیرغم فضای خاص ناشی از جنگ، ارائه خدمات به مردم در تمامی دستگاه‌های اجرایی بدون وقفه ادامه یافت.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ جلیل بالایی امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری با تقدیر از تلاش‌های جهادی کارکنان اظهار کرد: در ایام جنگ رمضان، همکاران مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بدون هیچ وقفه‌ای در محل کار حضور داشتند و این تلاش‌ها و روحیه جهادی در ارائه خدمات به مردم، نشان‌دهنده ایثارگری در میان کارکنان است.

وی با اشاره به اینکه پایداری در سخت‌ترین شرایط برای اعتلای ایران اسلامی بزرگترین سرمایه اجتماعی است، افزود: با وجود شرایط دشوار، تلاش شد تا با حفظ امید و آرامش، اهداف و شاخص‌های کشور محقق شود. بالایی همچنین به مشارکت پرشور کارکنان در برنامه‌های فرهنگی نظیر جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) و رزمایش «جان‌فدا» اشاره کرد و این همراهی را قابل تقدیر دانست.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه بر اهمیت شعائر دینی در ادارات تأکید کرد و گفت: نماز جماعت جلوه ایمان و وحدت هر مجموعه‌ای است و انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۵، حضور همکاران در نمازهای جماعت استانداری و ادارات پررنگ‌تر از گذشته باشد؛ این موضوع در برنامه‌های فرهنگی سال جاری به‌طور جدی دنبال می‌شود.

بالایی همچنین با اشاره به دیدارهای هفتگی و مستمر استاندار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، این اقدام را الگویی برای تمامی مدیران دانست و تأکید کرد: بر اساس این روحیه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت شایسته «شهدای خدمت» و شهدای دولت در هفته دولت صورت گرفته است تا از کسانی که در راه انجام وظیفه و خدمت به مردم جان خود را فدا کرده‌اند، به بهترین نحو تجلیل شود.

در پایان این نشست، از زحمات و خدمات اعضای شورای فرهنگی استانداری کرمانشاه با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر