استاندار لرستان: دشمن از شکست در هرمز و میدان‌های نظامی عصبی است

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
|
۱۵:۰۰:۴۱
| کد خبر: ۲۳۳۵۷۵۹
استاندار لرستان: دشمن از شکست در هرمز و میدان‌های نظامی عصبی است
برنا ـ گروه استانها: استاندار لرستان با اشاره به برگزاری رزمایش «جان فدایان ایران امام رضایی» در سراسر کشور، گفت: آنچه برنامه دیروز در این رزمایش مشاهده شد، نمایشی حیرت‌انگیز از قدرت مردم ایران بود که هر ناظری را متحیر می‌کند؛ مردمی که نه‌تنها در صحنه آمدند، بلکه در صحنه ماندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در برنامه ایران جان،  اظهار کرد: در جریان شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، دو عنصر اساسی داشتیم؛ نخست وجود رهبری انقلاب و دوم حضور معنادار و همیشگی مردم، طی ۴۷ سال گذشته، دشمنان بارها آرمان‌های مردم را هدف گرفتند و فشارهای مختلفی اعمال کردند، اما همواره در محاسبه قدرت مردم اشتباه کردند.

استاندار لرستان با تأکید بر عصبانیت کنونی دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی، افزود: دشمن از اینکه اهدافش محقق نشده، از رزمندگان ما شکست خورده و قادر به بازگشایی تنگه هرمز نیست، به شدت عصبانی است، همچنین از مقاومت مردم و حضور شبانه‌روزی آنان در خیابان‌ها عصبانیت دارد. 

شاهرخی بیان کرد: اوج این حضور را در رزمایش دیروز دیدیم که در استان لرستان نیز زنان و مردان، پیر و جوان در میدان حضور یافتند و صحنه‌های مثال‌زدنی خلق کردند.

استاندار لرستان درباره توطئه‌های دشمن هشدار داد و گفت: دشمن امروز به دنبال ایجاد اختلاف در میان ملت قهرمان ایران است؛ چراکه پاشنه‌آشیل پیروزی ایران را اتحاد مردم می‌داند، دیشب نیز رئیس مجلس شورای اسلامی به درستی تأکید کرد که دشمن خیال خام ایجاد شکاف در صفوف ملت ایران را به گور خواهد برد. 

وی ادامه‌داد: در رزمایش دیروز، همه با هر سلیقه‌ای فقط به عظمت و پیروزی ایران فکر می‌کردند.

شاهرخی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در این رزمایش گفت: در استان لرستان، حضور زنان دلاور و تاریخ‌ساز لر با لباس‌های محلی و تفنگ‌های برنو به‌دوش، همزمان با پخش آهنگ «دایه دایه وقت جنگه» صحنه‌ای فوق‌العاده و قابل تحسین در خرم‌آباد خلق کرد. از تمام مادران، خواهران و بانوان سراسر کشور که جانانه در میدان حضور دارند تشکر می‌کنم زیرا حضورشان مایه برکت و نویدبخش پیروزی است.

وی با اشاره به تحلیل‌های کارشناسی حوزه سیاست در جهان اظهار کرد: همه شواهد نشان می‌دهد دشمن صهیونیستی جنایتکار در میدان نظامی و دیپلماسی شکست خورده و پس از ۴۷ سال تحریم و محاصره اقتصادی نیز قطعاً شکست خواهد خورد. 

استاندار لرستان تاکید کرد: مشت محکم رزمندگان اسلام در تنگه هرمز، لحظه به لحظه فشار را بر استکبار بیشتر می‌کند و پیروزی از آنِ ماست.

استاندار لرستان با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر پای کار بودن دولت برای مردم، خاطرنشان کرد: دولت دو کار مهم را دنبال می‌کند؛ نخست پشتیبانی از نیروهای مسلح در خط مقدم، و دوم پشتیبانی از مردم. در حوزه اقتصادی، توجه به معیشت مردم، برنامه‌ریزی جدید برای حمایت از واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال و ارتقای معیشت در دستور کار است. خوشبختانه کمبودی در بازار نداریم و نظارت جدی بر بازار اعمال خواهد شد.

شاهرخی تأکید کرد: در رزمایش «جان فدایان ایران امام رضایی»، مردم سرمایه اصلی این مملکت را نشان دادند. همه ما باید برای وحدت و رفاه ایران عزیز، قرص و محکم پای کار بمانیم.

 انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر