پاکستان از آزادی ۲۰ خدمه کشتی‌های توقیف شده ایرانی خبر داد

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
|
۱۸:۵۱:۵۹
| کد خبر: ۲۳۴۱۹۲۲
پاکستان از آزادی ۲۰ خدمه کشتی‌های توقیف شده ایرانی خبر داد
برنا- گروه بین الملل: پاکستان روز جمعه اعلام کرد که شماری از شهروندان ایرانی و پاکستانی از کشتی‌های توقیف‌شده توسط آمریکا آزاد و بازگردانده شدند.

به گزارش برنا به نقل از «العربیه»، «اسحاق دار» وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد این شهروندان ایرانی و پاکستانی که در کشتی‌های توقیف‌شده توسط آمریکا در آب‌های آزاد حضور داشتند، بازگردانده شده‌اند.

وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد: ۱۱ شهروند پاکستانی و ۲۰ شهروند ایرانی که در کشتی‌های توقیف شده توسط ایالات متحده بودند، بازگردانده شده‌اند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که تمامی افراد آزاد شده در راه اسلام‌آباد هستند.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز تایید کرد: همه آزادشدگان از سنگاپور به بانکوک رسیده‌اند و اکنون در پروازی به سمت اسلام آباد هستند.

این وزیر پاکستانی افزود: بازگشت برادران ایرانی ما به میهن‌شان تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر