معاون استاندار هرمزگان: صدای انفجار در قشم مربوط به خنثیسازی مهمات عملنکرده دشمن بود
برنا-گروه استانها:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اعلام کرد که صدای انفجارهای شنیده شده ظهر امروز (سهشنبه) در جزیره قشم، ناشی از عملیات خنثیسازی مهمات عملنکرده متعلق به دشمن بوده است.
به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، ظهر امروز صدای چند انفجار پیاپی در نقاط مختلف جزیره قشم شنیده شد که موجب نگرانی شهروندان شد. در همین ارتباط، احمد نفیسی اظهار کرد: صدای انفجارهای شنیده شده ظهر امروز در جزیره قشم مربوط به خنثیسازی مهمات عملنکرده دشمن است که توسط نیروهای متخصص انجام گرفت.
نفیسی افزود: این عملیات با رعایت کامل پروتکلهای ایمنی و در منطقهای امن صورت پذیرفته است.
معاون استاندار هرمزگان از مردم جزیره قشم خواست به هیچ وجه نگران نباشند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است طی ساعات آینده نیز عملیات انهدام مهمات عمل نکرده ادامه داشته باشد.
نظر شما