مدیر آموزشوپرورش اسلامشهر: آزمونهای دانشآموزان پایههای یازدهم و دوازدهم بهصورت حضوری برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران موسیپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به مصوبات اداره کل آموزشوپرورش شهرستانهای استان تهران، اظهار کرد: تمامی نمرات پایان سال دانشآموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان اسلامشهر بر اساس فعالیتهای کلاسی دانشآموزان توسط معلمین در نظر گرفته میشود.
موسیپور با اشاره به روند وضعیت ثبتنام کتب درسی، بیان کرد: با برنامهریزی به عمل آمده و با پیگیریهای مدیران مدارس و اولیا دانشآموزان، بیش از ۹۷ درصد از دانشآموزان برای دریافت کتب ثبتنام کردهاند.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات تابستانی مدارس، تأکید کرد: با برنامهریزی انجامشده امسال برنامههای اوقات فراغت تابستانی باهدف خروج دانشآموزان از رکود و رسیدن به مرحله رشد و پویایی در نظر گرفته شده و اجرایی میشود.
مدیر آموزشوپرورش اسلامشهر، خاطرنشان کرد: تقویت مهارتهای اجتماعی، روحیه کارگروهی، تعمیق باورهای دینی، جبران عقبماندگیهای تحصیلی و ایجاد عادت به مطالعه از محورهای اصلی اوقات فراغت دانشآموزان در تابستان خواهد بود.
انتهای پیام/