برنا- گروه استانها: رئیس سازمان حملونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه از تجهیز ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر به سامانه پرداخت الکترونیکی خبر داد و این اقدام را تحولی مهم در راستای افزایش رفاه شهروندان و ارتقای شفافیت مالی برشمرد.
کد خبر: ۲۳۴۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۳/۱۱