جایگاه سوم ایران برای قهرمان نامدار و ملی پوش دوومیدانی سیستان و بلوچستان

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
|
۱۵:۱۳:۰۹
| کد خبر: ۲۳۴۹۰۷۹
جایگاه سوم ایران برای قهرمان نامدار و ملی پوش دوومیدانی سیستان و بلوچستان
برنا-گروه استانها: در مراسم معرفی بهترین‌های ورزش با عنوان «قهرمان ایران» که شامگاه یکشنبه در سالن اجلاس سران با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور و مسئولان ورزش کشور برگزار شد، علی امیریان قهرمان نامدار و ملی پوش دوومیدانی سیستان و بلوچستان بعد از پنجاه سال در جایگاه سوم ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان؛ در این مراسم علاوه بر مسعود پزشکیان رئیس جمهور، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و روسای فدراسیون‌ها حضور داشتند.

طنین انداز شدن نام علی امیریان قهرمان نامدار و پرافتخار سیستان و بلوچستان در سالن اجلاس سران کشور و کسب جایگاه سوم ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش استان آنهم در جمع مدعیان المپیکی، مایه مباهات و غرور جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان و مردم ورزش دوست سرزمین نخل و آفتاب شده است.

 لازم به ذکر است؛ ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه ایرج رستم زهی عضو هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی و رئیس هیات دوومیدانی استان نیز در سالن اجلاس سران حضور داشتند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر