تماس وزیران خارجه قطر و عربستان درباره حمایت از کاهش تنش منطقه‌ای

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
|
۱۵:۴۱:۴۷
| کد خبر: ۲۳۴۹۵۹۷
تماس وزیران خارجه قطر و عربستان درباره حمایت از کاهش تنش منطقه‌ای
برنا - گروه بین الملل: وزیران خارجه قطر و عربستان در جریان گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص تحولات منطقه از جمله میانجی‌گری پاکستان میان تهران و واشنگتن به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

«محمد بن عبدالرحمان آل ثانی»، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان به‌صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری قطر «قنا»، دو طرف در جریان این تماس تلفنی هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجی‌گری‌ها با هدف کاهش تنش و تقویت امنیت و ثبات در منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر خارجه قطر همچنین بر لزوم تعامل تمامی طرف‌ها با میانجی‌گری کنونی برای حل بحران از طریق روش‌های مسالمت‌آمیز تأکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر